MS Windows
briani 27239
Fejl i bruger ved log-on i Windows XP
Fra : Lars Bjerregaard

Dato : 28-08-03 07:41

Hej....

Jeg har et kæmpe problem. I dag da jeg skulle logge på kom windows med en
fejlmeddelse om at min bruger var beskadiget og noget med
registreringsdatabasen, da den så kom ind i windows, var næsten alle mine
programmer, genveje, windows mods osv. bare væk. Kan jeg nu begynde og bygge
det hele op igen eller kan jeg få min bruger tilbage???

/Lars

Fra : JSH \(9800\)

Dato : 28-08-03 08:59

"Lars Bjerregaard" <larsb@softhome.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> programmer, genveje, windows mods osv. bare væk. Kan jeg nu begynde og bygge
> det hele op igen eller kan jeg få min bruger tilbage???

Kan du ikke bruge Systemgendannelse?

Fra : Lars Bjerregaard

Dato : 28-08-03 12:42

> Kan du ikke bruge Systemgendannelse?

Skal den ikke selv komme og brokke sig hvis der sker noget??? den overvåger
med maksimal pladstilgængelighed......men jeg er ikke windows nørd, så du må
gerne komme med nogle gode råd hvis der er noget jeg har misforstået...

/Lars

Fra : JSH \(9800\)

Dato : 28-08-03 13:18

> [...]
> gerne komme med nogle gode råd hvis der er noget jeg har misforstået...

Jeg bruger det ikke selv, men ideen er at man skulle kunne gå ind og rette systemet tilbage til før
fejlen opstod. Er placeret i programmer, tilbehør, systemværktøjer.

Prøv det!