MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Problem med install af win2000 ???
Fra : Jess Pedersen

Dato : 27-08-03 21:23

Jeg skal til at installere Windows 2000 fra Windows, men den skriver denne
fejlmeddelelse.

"FILEN W2KSP4.EXE ER SAMMENLÆDET MED EN MANGLENDE EKSPORTFIL
NTDLL.DLL:SHUTDOWNSYSTEM"

Jeg har tjekket at ntdll.dll er der, og det er den !???? Hvad gør jeg
Jes Pedersen

Fra : Martin Schultz

Dato : 28-08-03 15:57

On Wed, 27 Aug 2003 22:22:31 +0200, "Jess Pedersen"
<existence23@msn.com> wrote:

>Jeg skal til at installere Windows 2000 fra Windows, men den skriver denne
>fejlmeddelelse.
>
>"FILEN W2KSP4.EXE ER SAMMENLÆDET MED EN MANGLENDE EKSPORTFIL
>NTDLL.DLL:SHUTDOWNSYSTEM"
Hvor langt når den i isntallationen? Hvis den har kopieret filerne
over på harddisken så prøv at køre en scandisk/chkdsk.

Martin
--
Besøg http://adsltips.crunzh.com for guider til
ADSL og opsætning af CISCO router.

Fra : Jess Pedersen

Dato : 28-08-03 16:39

Det er lige når man trykker på setup iconet ! Den er slet ikke i
installationen

Jess

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 28-08-03 16:59

"Jess Pedersen" <existence23@msn.com> skrev i en meddelelse
> Det er lige når man trykker på setup iconet ! Den er slet ikke i
> installationen

Et gæt:
Man skal være administrator, eller have rettigheder som administrator
for at installere SP4

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/

Fra : Jess Pedersen

Dato : 28-08-03 17:59

Hmm... Lyder mærkeligt ! Jeg kører win98 og det er derfra jeg prøver at
installere det. Dere r da ike noget med admins osv !?

Jess Pedersen

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 28-08-03 18:46

> Hmm... Lyder mærkeligt ! Jeg kører win98 og det er derfra jeg
> prøver at installere det. Dere r da ike noget med admins osv !?

Jeg hæfter mig bare ved filnavnet. På min Win2000 er der ingen fil som
hedder w2ksp4.exe

Hvor stor er den fil? (w2ksp4.exe) jeg gætter på 111MB og det er ikke
Windows2000, men en service pack til windows 2000.

Hvad hedder den fil du prøver at starte? den skal hedde setup.exe og
fylder kun 139KB

Fra : Jess Pedersen

Dato : 28-08-03 20:32

Den er så 138 mb. men du har sikert ret, da det bare er 1 fil og ikke noget
der hedder setup ! Men mange tak for jeres svar og tid !

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 28-08-03 21:45

> Den er så 138 mb. men du har sikert ret, da det bare er 1 fil og
> ikke noget der hedder setup ! Men mange tak for jeres svar og
> tid !

Ned og få pengene tilbage LOL

Fra : John

Dato : 30-08-03 00:52

"Soeren Nielsen" <soeren_nielsen_dk_scn@hotmail.com> wrote in news:bilpfh
$gki$1@sunsite.dk:

> Ned og få pengene tilbage LOL

Ja skolepengene
Det lyder som om han regner med at have downloadet win2000 til
installation, mens der faktisk er tale om SP4 som forsøges afviklet fra
W98.