MS Windows
briani 27239
Billedvisning i Win 98 som i Win XP
Fra : Kim Schroeder

Dato : 26-08-03 23:08

Hustruen har et godt øje til funktionen 'Billedserie', som i Win XP
kan vælges i en given billedmappe, hvorved man får alle billeder
serveret som miniature i en vandret række forneden.

Denne funktion findes ikke på hendes Win 98 SE maskine (jeg kører
med Win XP) - i bedste fald kan der genereres et enkelt miniature af
et billede, hvis musen føres hen over et icon.

Spørgsmål: Findes der et smart program til Win 98, som giver muligheder
for at vise billeder ligesom i Win XP - altså f.eks. som billedserie således at
man kan bladre i billederne i en mappe.
Som det er nu, kan der kun ses et enkelt billede af gangen, hvilket er træls.

Håber, at en venlig sjæl kan hjælpe.

Kim

Fra : Edmund

Dato : 26-08-03 23:37

Kim Schroeder skrev:

> [...]
> således at man kan bladre i billederne i en mappe.
> Som det er nu, kan der kun ses et enkelt billede af gangen, hvilket

http://tdconline.tucows.com/preview/194967.html

Vælg file / thumbnails

--
Mvh Edmund