MS Windows
briani 27239
What - Min opstarts/lukkelyd er pludselig ~
Fra : Kakaofugl

Dato : 26-08-03 16:17

Hej gruppe
Jeg har Xp home og nu er min opstarts/lukkelyd pludselig væk. Har været inde
under kontrolpanel og ind under lyde men intet har hjulpet
Håber i kan hjælpe

Vh
Jan

Fra : Jens Petersen

Dato : 26-08-03 19:08

On Tue, 26 Aug 2003 17:17:24 +0200, "Kakaofugl" <friis13@hotmail.com>
wrote:

>Jeg har Xp home og nu er min opstarts/lukkelyd pludselig væk. Har været inde
>under kontrolpanel og ind under lyde men intet har hjulpet
>Håber i kan hjælpe

Savner du virkelig den unødige støj?

--
Jens

I am not a complete idiot - several parts are missing.

Fra : Kakaofugl

Dato : 27-08-03 09:43

Nej da

Det er derfor jeg skriver et indlæg her

Vh
Jan

Fra : Leo E

Dato : 27-08-03 16:54

"Kakaofugl" <friis13@hotmail.com> wrote in message news:<biftm7$94r$1@sunsite.dk>...
> [...]
> Jeg har Xp home og nu er min opstarts/lukkelyd pludselig væk. Har været inde
> under kontrolpanel og ind under lyde men intet har hjulpet

Har du lagt nogen lyde ind, andre steder fra, hvis ja, så kopier dem ind i
windows/media. Jeg var ude for det samme engang, indtil jeg lagde dem derind.
Hilsen: Leo