min bios finder min nye WD 60 gB harddisk,~
Fra : peet_dk

Dato : 06-04-01 14:38

hvad har jeg gjort forkert? Under enheds håndtering, kan jeg se den -disk
drives-> GENERIC IDE DISK TYPE80

Men man kan ikke vælge drev til den eller noget. feltet er bare blankt.

Jeg har delt min master så der et c og d drev. Ved ikke om det har noget
med det at gøre..........

--
peet_dk was here.....
ICQ# 71309759 www.icq.com

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 07-04-01 13:34

"peet_dk" <peet_dk@nospam.dk> wrote in message
> [...]
>
> Men man kan ikke vælge drev til den eller noget. feltet er bare blankt.
>
> Jeg har delt min master så der et c og d drev. Ved ikke om det har noget

Har du oprettet en partition på den nye disk?
Start op i DOS og fdisk den...eller brug PartitionMagic hvis du har adgang
til det
....og formater den så bagefter.

- Lars.

Fra : Henning

Dato : 07-04-01 15:24

>Har du oprettet en partition på den nye disk?
>Start op i DOS og fdisk den...eller brug PartitionMagic hvis du har adgang
>til det
>...og formater den så bagefter.

Du bruger ikke dos i Win ME - er der ikke en diskmanager ala Win 2000?
Fdisk er ved at være passé.

Henning
hsb@image.dk

Fra : Nicolai Boilesen

Dato : 07-04-01 21:06

"Henning" <ingen@email.tx> wrote in message
Klip

> Du bruger ikke dos i Win ME - er der ikke en diskmanager ala Win 2000?
> Fdisk er ved at være passé.

Du kan starte maskinen med en boot disk og fdiske/formatere, Fdisk ligger
stadig i Me.(windows/command/)

--
MVH / Regards
Nicolai Boilesen