Microsoft Visual C++ 6.0
Fra : Lars Haugaard

Dato : 26-08-03 18:36

hvor finder jeg subj.? Har fået at vide at det er gratis og kan downloades
på nettet

Fra : Bertel Brander

Dato : 26-08-03 19:12

Lars Haugaard wrote:
> hvor finder jeg subj.? Har fået at vide at det er gratis og kan downloades
> på nettet

Jeg ville forvente at man kunne downloade MS Visual C++ fra
www.microsoft.com hvis den var gratis. Men jeg det ville
forbavse mig meget hvis Bill var begyndt at forære ting væk.

/b

--
Bertel Brander, author of Wain, a free text editor for programmers:
http://home20.inet.tele.dk/midgaard/

Fra : Lars Haugaard

Dato : 26-08-03 19:20

"Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg ville forvente at man kunne downloade MS Visual C++ fra
> www.microsoft.com hvis den var gratis. Men jeg det ville
> forbavse mig meget hvis Bill var begyndt at forære ting væk.

Okay, så har jeg nok misforstået noget. My bad

Fra : Leo Havmøller

Dato : 27-08-03 06:57

> Men jeg det ville forbavse mig meget hvis Bill var begyndt at forære ting
væk.

Det har han nu gjort længe, f.eks. eMbedded Visual C++, Internet Explorer,
MSN Messenger mm.
Se evt. http://www.microsoft.com/downloads/search.aspx?displaylang=en

Leo Havmøller.

Fra : Ivar

Dato : 29-08-03 21:35

Leo Havmøller skrev:
> væk.
>
> Det har han nu gjort længe,

Ja, det har ham gjort næsten lige siden Windows-CE blev introduceret.
Man har kunnet down-loade en komplet pakke med Visual-C++ og
Visual Basic til CE. Den tilsvarende pakke til de almindelige windows
versioner kostede over 10.000 kr.
Jo, Bill Gates kan sagtens finde på at dele gratis software ud. Det gør han,
når han ønsker at få dominans på et område. Han gjorde det med
Internet Explorer, da han ønskede at overtage dominansen fra Netscape.

Ivar

Fra : Ukendt

Dato : 26-08-03 19:12

On Tue, 26 Aug 2003 19:35:56 +0200, "Lars Haugaard"
<larshaugaard@thelounge.dk> wrote:

>hvor finder jeg subj.? Har fået at vide at det er gratis og kan downloades
>på nettet
Så tror jeg desværre at du er blevet fejl informeret. Du kan derimod
hente service packs til produktet.

Hvis en person ville finde sådan et program gratis, ville man nok
bruge et "æsel" eller et "muldyr" af en eller anden art, men det er
ikke noget jeg ved noget om

/Thomas

Fra : Lasse Westh-Nielsen

Dato : 26-08-03 22:15

"Lars Haugaard" <larshaugaard@thelounge.dk> wrote:

> hvor finder jeg subj.? Har fået at vide at det er gratis og kan downloades
> på nettet

Hvis du er studerende er der muligheder på http://www.msdnaa.net/ - det
kræver at din uddannelsesinstitution er medlem eller sådan noget...

- Lasse

--
Lasse Westh-Nielsen
lasse@daimi.au.dk

Fra : Leo Havmøller

Dato : 27-08-03 06:53

"Lars Haugaard" <larshaugaard@thelounge.dk> wrote in message
> hvor finder jeg subj.? Har fået at vide at det er gratis og kan downloades
> på nettet

Gratis er den ikke, men der findes en billig udgave (vistnok "Learning
Edition") som koster omkring 600,-

Leo Havmøller.

Fra : Leo Havmøller

Dato : 27-08-03 07:06

"Leo Havmøller" <leh@-nospam-rtx.dk> wrote in message
> "Lars Haugaard" <larshaugaard@thelounge.dk> wrote in message
>
> Gratis er den ikke, men der findes en billig udgave (vistnok "Learning
> Edition") som koster omkring 600,-
>
> Leo Havmøller.

Ved nærmere eftertanke kan det måske være et problem overhovedet at købe den
gamle version, eftersom der er udkommet 2 major releases af Visual C++ .NET.

Det burde være muligt at finde en Visual C++ .NET Standard 2003 til omkring
1000,-

Leo Havmøller.