FTP med dynamisk IP
Fra : Peter Holm

Dato : 28-08-03 15:03

Hey!

findes der en simpel måde at sætte en FTP op på når man har dynamisk ip ?

Peter Holm
phc*REMOVETHIS*@stofanet.dk

Fra : SH

Dato : 28-08-03 15:12

www.dyndns.dk

SH

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 28-08-03 15:49

Peter Holm wrote:
> findes der en simpel måde at sætte en FTP op på når man har
dynamisk
> ip ?

Du sætter den op på nøjaftig samme måde som med fast ip.

Eneste forskel er at dem, der skal bruge din FTP ikke
nødvendigvis skal bruge den samme adresse hver gang, hvis den er
skiftet.

Så det eneste ekstra du skal gøre med en dynamisk IP er at
fortælle dine brugere hvad din IP er, når den skifter.

Jeg havde dynamisk IP i cirka 2 år - og i den periode skiftede
den overhovedet ikke, så af en dynamisk IP at være, så var den
meget fast

--

M.v.h. Jan Vestergaard, Kildedalen 27, 3400 Hillerød
Email: jan@NOSPAMjve.dk Web: http://www.jve.dk

Fra : Peter Holm

Dato : 30-08-03 19:44

> Du sætter den op på nøjaftig samme måde som med fast ip.
>
> Eneste forskel er at dem, der skal bruge din FTP ikke
> nødvendigvis skal bruge den samme adresse hver gang, hvis den er
> skiftet.

OK. Jeg forstår.
Det er et par år siden jeg sidst har haft en FTP kørende, og dengang syntes
jeg det var vildt svært at få op at køre.
Er der kommer programmer der gør det på en let og simpel måde?

Mvh
Peter

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 01-09-03 16:31

Peter Holm wrote:
> Det er et par år siden jeg sidst har haft en FTP kørende, og
dengang
> syntes jeg det var vildt svært at få op at køre.
> Er der kommer programmer der gør det på en let og simpel måde?

Jeg bruger den der hedder G3 eller Bulletproof - den er ret nem
at sætte op (efter min mening).

Jan