BENQ TRÅDLØST ACCESPOINT
Fra : JapJap

Dato : 28-08-03 12:35

Hej
Jeg er på jagt efter subt. er der nogle der ved hvor de kan købes ?

Jacob

Fra : Henrik A

Dato : 28-08-03 12:42

Hvad dælen er det for noget - kan du ikke bruge et andet mærke?

Fra : JapJap

Dato : 28-08-03 12:45

Det er ikke et spørgsmål om hvad jeg vil ha´´ Tak
Hvad det er Læs www.benQ.com
;->

Fra : Brian R. Jensen

Dato : 28-08-03 14:04

"JapJap" <jp31@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Det er ikke et spørgsmål om hvad jeg vil ha´´ Tak
> Hvad det er Læs www.benQ.com
> ;->

Vil du ha' det hele? Kan du være lidt mere specifik mht. produkt og
specifikation?

Umiddelbart er mit spørgsmål også hvorfor dit accespoint lige netop skal
være BenQ.

/Brian

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 28-08-03 23:10

On Thu, 28 Aug 2003 13:45:13 +0200, "JapJap" <jp31@get2net.dk>
wrote:

> Hvad det er Læs www.benQ.com

Hvor det fås? Læs www.benQ.com

-A

PS: www.benq.com, Europe, Where to buy, Denmark
Links : http://www.hojmark.net/
FAQ : http://www.net-faq.dk/

Fra : Zulu

Dato : 28-08-03 15:33

"JapJap" <jp31@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Jeg er på jagt efter subt. er der nogle der ved hvor de kan købes ?

EET er distributør for BenQ i DK, så måske de kan hjælpe.

Men som de andre også spørger: Hvorfor skal det lige være BenQ?

Zulu

Fra : Uffe S. Callesen

Dato : 29-08-03 07:42

Miradata forhandler stort set alle BenQ's produkter herhjemme inkl. eftersøgte..

Jeg har selv testet deres 802.11b Accesspoint med et BenQ USB kort - og var forbløffet over den høje kvalitet af produktet såvel som signal styrken.

/Uffe Callesen

>>> JapJap<jp31@get2net.dk> 28-08-2003 13:34:45 >>>