Ang NetGear MR814GE
Fra : JRS

Dato : 25-08-03 15:06

Hej !

Har set sub. ved itbutikken til omkring 400kr. og tænker nu om denne uden
problemer vil kunne bruges udelukkende som accesspoint ? Sidder på bolignet
århus, som automatisk tildeler mine computere en intern ip når jeg smækker
netkablet i dem, men kan jeg "slå router-delen" fra så dette ikke bliver
f*cket up, og jeg skal til at forwarde porte osv i Netgear'en.. ?
Umiddelbart kunne jeg fint nøjes med en accesspoint, gerne med inb switch,
men det kan man ikke rigtigt finde til denne pris..
(http://www.itbutikken.dk/vareinfo.asp?varenr=44971)

MVH
JRS

Fra : Flemming Joensson

Dato : 25-08-03 15:21

"JRS" <jrsFjernMig@kvalme.dk> wrote in

> [...]
> Netgear'en.. ? Umiddelbart kunne jeg fint nøjes med en accesspoint,
> gerne med inb switch, men det kan man ikke rigtigt finde til denne

Hvis du køber den, så vær lige opmærksom på dette:
http://www.cs.wisc.edu/~plonka/netgear-sntp/

Mvh.
Flemming

Fra : JRS

Dato : 25-08-03 15:35

"Flemming Joensson" <flemming@fjerndette.joensson.org> skrev i en meddelelse
> Hvis du køber den, så vær lige opmærksom på dette:
> http://www.cs.wisc.edu/~plonka/netgear-sntp/

Takker for inputtet .. Som jeg forstår det kan fejlen rettes ved at køre med
nyeste firmware ?

MVH
JRS

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 25-08-03 15:37

> Takker for inputtet .. Som jeg forstår det kan fejlen rettes ved at køre
med
> nyeste firmware ?

Jeps. Der er udgivet en firmware til alle deres routere, med henblik på den
fejl. Jeg har lagt den i min =)

--
"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Lars 'Trygleren' Winther