php.dk
Fra : Morten Blinksbjerg N~

Dato : 26-08-03 10:49

Hej folkens,

Så har jeg lige sat en phpBB op på http://php.dk/

Hvis der mangler nogen kategorier eller fora, så smid
mig en mail. Eller skriv det i denne tråd...

--
Morten Blinksbjerg Nielsen, Odense
http://www.mbn.dk/ - http://www.websmed.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 26-08-03 11:15

"Morten Blinksbjerg Nielsen" <usenet@mbn.dk> wrote in message
> Hej folkens,
>
> Så har jeg lige sat en phpBB op på http://php.dk/
>
> Hvis der mangler nogen kategorier eller fora, så smid
> mig en mail. Eller skriv det i denne tråd...

Synes ikke at man _skal_ registrerer sig først før man kan lave et indlæg i
PHP og Datab. - og - Install og Opsæt.

Men bare min mening.

mvh
FB
--
Gratis SMS? Gratis Unlock? Gratis Java spil til din mobil?
--> http://mobil.dontdoit.dk <-- Lidt af hvert til din mobil

Fra : Michael Alø-Nielsen

Dato : 26-08-03 11:34

"Morten Blinksbjerg Nielsen" <usenet@mbn.dk> skrev i en meddelelse

> Så har jeg lige sat en phpBB op på http://php.dk/

Nice!

> Hvis der mangler nogen kategorier eller fora, så smid
> mig en mail. Eller skriv det i denne tråd...

Personligt synes jeg det kunne være rart hvis man også havde mulighed for at
vælge dansk sprog...

/Michael.
www.m-alo.dk