javascipt og php
Fra : Mikkel Andreasen

Dato : 24-08-03 20:27

Hej

Jeg har en side hvor man kan tilføje nogle adresser til en liste. Dette
foregår i javascript. Er der nogen nem måde at få denne liste (et array)
over til php så jeg kan arbejde videre med disse data?

Siden er opbygget med nogle input felter i en form og nogle knapper der via
onclick aktiverer et javascript som tilføjer det indtastede til en select.
Det er så også muligt at fjerne fra denne select igen via javascript. Jeg
har så en send knap som sender formen til en php side, hvor jeg så gerne vil
have indholdet at selecten. Altså alle option der er tilføjet når siden
sendes.

Håber ovenstående er forståeligt. Jeg har en test side på
www.mpuls.dk/test.php, hvis nogen gerne vil hvad jeg mener.

--
Mvh / Regards

Mikkel Andreasen

Fra : Mikkel Andreasen

Dato : 24-08-03 21:21

"Mikkel Andreasen" <news@mikkel-andreasen.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> foregår i javascript. Er der nogen nem måde at få denne liste (et array)
> over til php så jeg kan arbejde videre med disse data?

Never mind.... Jeg har fundet en løsning med en hidden input.

Mikkel