to sprog
Fra : charlie

Dato : 24-08-03 16:48

Hej

Jeg har fået til opgave af min kærste at lave hjemmesiden på to sporg (
dansk og uk)

jeg bruge frameset til siden og det meste af arbejde forgår i frontpage

jeg er oppe på mere 50 enkelte sider hvordan laver jeg en løsning til at
styre to sprog og som er nem at opdater

Jeg har et unix hotel som siden bliver hostet på....

jeg fik et svar fra dk.edb.internet.webdisign.clientside

"Umiddelbart er jeg fristet til at sige at hvis du har adgang til at
anvende database og en serverside teknik (f.eks PHP og MySQL, når det
nu er unix) er det nok det nemmest. Så har du kun et sæt sider, og alle
tekster i databasen."

men så er det hvordan kan man gøre dette med så mange enkelde sider
altså sytring at udtræk fra basen.. ?????

mvh charlie
www.4u2n.dk

Fra : Jacob Atzen

Dato : 24-08-03 16:58

"charlie" <charlie_hansen@wanadoo.dk> writes:

> men så er det hvordan kan man gøre dette med så mange enkelde sider
> altså sytring at udtræk fra basen.. ?????

Det nemmeste er nok at betale sig fra det, hvis man ikke selv har tid
og lyst til at sætte sig ind i et serverside sprog og SQL.

- Jacob Atzen

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 24-08-03 19:37

charlie wrote:
> men så er det hvordan kan man gøre dette med så mange enkelde sider
> altså sytring at udtræk fra basen.. ?????

http://www.php-faq.dk/index.php?faq=3
http://www.php-faq.dk/index.php?faq=22

mvh
Johan