Spørgeformular i FP ??
Fra : Mato

Dato : 27-08-03 13:39

Hej.
Jeg har lavet mig en hjemmeside med en spørgeformular (FP 2000).

Frontpage fortæller mig at siden er OK, men at den først vil virke når den
bliver lagt på serveren, forudsat at serveren har FP Server extensions.
Min hjemmeside ligger hos B-One, som har FP 2000 server extensions på deres
servere (jeg har forespurgt).
Det virker alligevel ikke når det bliver lagt på serveren.
Jeg har spurgt B-One, men de giver mig ingen rigtig hjælp.
Hvad gør jeg galt ?

Mvh. Tor

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 27-08-03 14:16

URL?

Fra : Henning Rasmussen

Dato : 27-08-03 19:53

"Mato" <torvalNOSPAM@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse news:bii85g$4ep$1@sunsite.dk...
> [...]
> Det virker alligevel ikke når det bliver lagt på serveren.
> Jeg har spurgt B-One, men de giver mig ingen rigtig hjælp.

Jeg har en bekendt, som har et lignende problem. Han skrev til B-one og fik til svar, at extensions ikke virker før en gang i
september.

--
Henning _/) _/) _/)
http://www.frivagt.dk