Screensaver
Fra : Torben Jensen

Dato : 28-08-03 10:10

Hej NG!

Jeg ved at jeg er OT, men I er mit bedste bud på hjælp.

Jeg har en film i .mov format. Den vil jeg gerne lave om til en screensaver,
men aner intet om hvordan det gøres.
Jeg tænkte at det kunne tænkes at I havde beskæftiget Jer med sådan noget.

Kan I hjælpe med et link eller lign, eller evt. "futte" mig et andet sted
hen?

Tak for hjælpen.

M.v.h.
Torben Jensen

Fra : Danny Andreasen

Dato : 28-08-03 11:10

prøv at søge på download.com, der er garanteret et program der kan gøre det
for dig..