Nyt adsl udstyr på gammel linie
Fra : Fischer & Døssing

Dato : 28-08-03 07:12

Jeg har Pro@ccess ADSL i den gamle version, der hvor man ikke direkte
kan tilslutte ethernet til adsl modem.

Jeg er ved at skifte til Tele2 adsl og har nu fået mit nye udstyr
(modem+skillefilter).

Kan jeg allerede nu før konverteringen benytte mit nye udstyr på min
Pro@ccess linie?

--
Peter Thomas Fischer, System Administrator - 62.242.71.26
http://www.fischer.as & http://www.humlebaekonline.dk

Fra : jh

Dato : 28-08-03 09:10

"Fischer & Døssing" <tmp@REMOVETHISfischer.as> wrote in message
> [...]
> (modem+skillefilter).
>
> Kan jeg allerede nu før konverteringen benytte mit nye udstyr på min

Dit nye modem sender højst sandsynligt IKKE ATM ud gennem LAN-port, derfor
nej

--
_________________
Med venlig hilsen

Me represento solamente

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 28-08-03 15:32

"Fischer & Døssing" <tmp@REMOVETHISfischer.as> skrev i en meddelelse
> Kan jeg allerede nu før konverteringen benytte mit nye udstyr på min
> Pro@ccess linie?

Næppe, men der kan ikke ske noget ved at prøve at sætte det til.

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 28-08-03 17:11

Martin Højriis Kristensen (usenet@makr.dk) skrev:

> "Fischer & Døssing" <tmp@REMOVETHISfischer.as> skrev i en meddelelse
>
> Næppe, men der kan ikke ske noget ved at prøve at sætte det til.

Okie :-/