Mailbox på TDCADSL
Fra : Anders Sørensen

Dato : 27-08-03 22:09

Hejsa

Jeg har i dag konverteret til Tele2adsl, uden de store problemer,
udover ventetiden på 3 måneder, og at jeg har fået 2048/512 istedet
for 512/128. Så det bliver surt når den bliver nedgraderet.

Men det egentlige spørgsmål går om TDC allerede kan have givet min
gamle e-mail adresse til en ny kunde?
Jeg er begyndt at modtage mails fra scor.dk om, at jeg har opretttet
en profil. Der bliver brugt et pigenavn.
Jeg checker stadig mail på den gamle TDC-adresse, hvis jeg skulle have
glemt at give en enkelt eller to besked om min nye email adresse.
Jeg synes det er et mærkeligt sammentræf at det sker samme dag som jeg
stopper som TDCADSL-kunde, men det kan jo være en fejl af den som
indtaster profilen på scor.dk.

Mvh.
Anders Sørensen
Fjern NejTakTilSpam. i e-mail adressen ved svar

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 27-08-03 22:26

Anders Sørensen <anders@NejTakTilSpam.torp-sorensen.dk> enriched usenet
with:

> Men det egentlige spørgsmål går om TDC allerede kan have givet min
> gamle e-mail adresse til en ny kunde?

Fra abonnementet bliver lukker, går der 45 dage, hvor mailadressen stadig
er tilknyttet postkassen på abonnementet. Herefter er mailadressen i
karantænen i mindst 6 måneder, før den kan vælges af en anden kunde.

Temmelig sikkert

--
Lars Kyndi Laursen, representatum nixi
Quidquid latine dictum sit altum viditur

Now playing: Britney Spears - Born To Make You Happy

Fra : Jens Pedersen

Dato : 28-08-03 19:27

"Lars Kyndi Laursen" <spam_me_senseless@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Fra abonnementet bliver lukker, går der 45 dage, hvor mailadressen stadig
> er tilknyttet postkassen på abonnementet. Herefter er mailadressen i
> karantænen i mindst 6 måneder, før den kan vælges af en anden kunde.

Min mor har haft tdcadsl men skiftede til cc. Hun bruger stadig sin gamle
email-adresse og mail-boks på tdc-serverne. Det er langt over 45 dage siden,
hun skiftede, men skidtet fungerer stadig!

--
Jens Pedersen

Fra : ea

Dato : 28-08-03 21:19

>Min mor har haft tdcadsl men skiftede til cc. Hun bruger stadig sin gamle
>email-adresse og mail-boks på tdc-serverne. Det er langt over 45 dage siden,
>hun skiftede, men skidtet fungerer stadig!

hun burde skifte. tdc kan finde på at lukke den lige pludselig.. og de
er nok ret ligeglade med at hun bruger den, hun er jo ikke kunde hos
dem længere. Jeg tror min holdt ca 1-2 måneder efter jeg opsagde den

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-08-03 21:21

"Jens Pedersen" <jens-pedersen@webspeed.dk> skrev :

>Min mor har haft tdcadsl men skiftede til cc. Hun bruger stadig sin gamle
>email-adresse og mail-boks på tdc-serverne. Det er langt over 45 dage siden,
>hun skiftede, men skidtet fungerer stadig!

Det er jo ikke dagligt, der bliver ryddet op, men på et eller
andet tidspunkt kommer der en gravko og skubber gamle mailbokse
ud på de evige bitmarker.
--
Knud

Fra : Lasse

Dato : 30-08-03 10:12

"Jens Pedersen" <jens-pedersen@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
siden,
> hun skiftede, men skidtet fungerer stadig!

Det kommer an på hvilket abonnement hun har.
Hun kan have fået konverteret sit abo. til en anden type, eller slet ikke
opsagt det.

/Lasse

Jeg repræsentere med dette indlæg mig selv og ikke TDC.

Fra : Anders Sørensen

Dato : 29-08-03 19:29

On Wed, 27 Aug 2003 23:26:12 +0200, Lars Kyndi Laursen
<spam_me_senseless@mail.dk> wrote:

> [...]
>er tilknyttet postkassen på abonnementet. Herefter er mailadressen i
>karantænen i mindst 6 måneder, før den kan vælges af en anden kunde.

Det var også hvad jeg fik at vide af TDC's kundeservice.
Altså må der være en, som nu for 3. gang har indtastet forkert e-mail
adresse på scor.dk.

Fra : John Hinge

Dato : 30-08-03 09:17

On 29 aug 2003 Anders Sørensen was heard to say:

(om emailadresser)
> Altså må der være en, som nu for 3. gang har indtastet forkert
> e-mail adresse på scor.dk.

Kontakt eventuelt scor.dk og forklar dem sagen, så kan de måske
gå ind og 'sortliste' adressen i deres system så der ikke er
andre som kommer til at bruge den adresse...
Det er da før set at de reagerer på høflige henvendelser.

--
John Hinge - shayera / .sPOOn. http://www.spoon.dvd-klub.dk
"You're basing your Pixie Farie on Vin Diesel ? I'll say it again..