Billigst bredbånd??
Fra : bb

Dato : 27-08-03 20:11

Hvem skal man vælge for bedst/billigst bredbånd. Vi overvejer en 512
forbindelse. Har hørt skidt om tiscali så dem går jeg udfra at man skal
holde sig fra.

Johs

Fra : Rudi Stegen

Dato : 27-08-03 20:43

Hej bb, du skrev i dk.edb.internet.udbydere.xdsl:

> Hvem skal man vælge for bedst/billigst bredbånd. Vi overvejer en
> 512 forbindelse.

Prøv at læse den anden igangværende tråd: "udbyder af asdl" (hvor der
formentlig menes ADSL, men det er blot et vildt gæt).

> Har hørt skidt om tiscali så dem går jeg udfra at man skal holde
> sig fra.

Jeg har selv haft det i over 3 år (og har stadig). Det har kørt
forbilledligt.

Jeg har dog læst, at de har har en del papiradministrativt rod. Og
skønt jeg aldrig selv har været udsat for det, har en flere (for mig)
troværdige personer været det, hvorfor jeg absolut ikke vil modsige
det. (Tilsyneladende rammes dog især peroner, der ikke længere er
kunder).

Men teknisk er de i topform. Og medmindre de ændrer sig radikalt kunne
jeg ikke drømme om at skifte.

Dermed er ikke sagt, at i hvert fald TDC og CC også er upåklagelige på
området.

Snarere er det et spørgsmål om, hvad du har brug for udover "at komme
på nettet via en form for ADSL".

Ekstra mailadresser (i.e. POP3, ikke noget aliasfis).
News.
Filtre (og hvilke, brugerbetjente, etc.) på mailserveren.
Hvad der skal på i din ende, hvad du bruger nettet til (med eller uden
NAT på routeren - eller router overhovedet og hvad skal den) etc. etc.

Fortsæt selv.

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Peter G

Dato : 31-08-03 21:46

Rudi Stegen skrev:

> [...]
> troværdige personer været det, hvorfor jeg absolut ikke vil modsige
> det. (Tilsyneladende rammes dog især peroner, der ikke længere er

Jeg var lidt bekymret da jeg opsagde mit dialup-abonnement, men det gik
uden (større) problemer. Dog var de lidt lang tid om at udsende en
bekræftigelse på opsigelsen. Det gik dog og de nåede det i tide.

Måske hjalp det at jeg samtidig skiftede til Bredbånd hos dem.

> Men teknisk er de i topform. Og medmindre de ændrer sig radikalt kunne
> jeg ikke drømme om at skifte.

Enig. Godt nok er deres Bredbåndsløsning åbenbart "hostet" hos TDC, men det
virker glimrende. Jeg var bekymret for manglende newsadgang men har
åbenbart adgang til TDC's servere.

--
M.v.h. Peter. Email adresse er gyldig.
Korrigér endelig mit sprog, stavefejl, grammatik, kommatering m.m.