Kabelnettet
Fra : Towli

Dato : 27-08-03 09:44

Hej sry for lidt ot -jeg kan ikke poste i dk.edb.internetudbydere af en
eller anden grund...(måske har jeg spurgt for dumt før og er blevet banned?)

Hej

....Undskyld jeg spørger dumt, jeg har prøvet at danne mig et overblik, men
er ikke helt med. : Hvis man som en lille boligforening (vi er 66
lejligheder) skal benytte f.eks. kabelnettet.dk som Internet, telfoni og
kabeltv udbyder, sørger man så typisk ikke selv for kabling i ejendommen
(dvs. får et installationsfirma til det) og så kommer kabelnettet og
tilslutter deres sugerør til foreningens krydsfelt / access point eller hvad
det nu hedder???
Vi har kabeltv(-anlæg) ejet af teledanmark, vil man typisk "gå efter" at
købe det af dem og modificere det til brug for telefoni og Internet?

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 27-08-03 10:38

"Towli" <towli@(fjernes)oldboyz.dk> skrev i en meddelelse
> Hej sry for lidt ot -jeg kan ikke poste i dk.edb.internetudbydere af en
> eller anden grund...(måske har jeg spurgt for dumt før og er blevet
banned?)

Jeg har læst din post i den gruppe, så den er der altså...
Det er også der den hører hjemme

Fra : Towli

Dato : 27-08-03 12:16

Det er da helt vildt underligt.
Hvorfor kan jeg ikke selv se den?

/T

Fra : Kasper Møller

Dato : 27-08-03 12:29

Towli wrote:
> Det er da helt vildt underligt.
> Hvorfor kan jeg ikke selv se den?

Fordi der er en anden, der allerede har et indlægt med ement "kabelnettet". Dit indlæg står derfor
herunder, prøv at kigge på de ældre beskeder. Hvis du ikke lige kan få øje på det er det måske
fordi der står "re:" foran. Brug eventuelt søgefunktionen til at finde din post og svar hertil.