Browser
stl_s 3840
arlet 2470
IE 6.0 prob
Fra : Juggernaut

Dato : 29-08-03 06:19

Hejsa NG!
Jeg er stødt på et underligt problem som jeg håber I kan hjælpe mig ud af.
Tit og ofte har jeg den vane at gå ind under Funktioner -
Internetindstillinger og så slette cookies og de steder man har været. Men
nu er hele den side hvorpå man ordner disse ting forsvundet. Det eneste der
dukker op når man klikker på funktioner - Internetindstillinger er 5
faneblade.
1: sikkerhed
2: beskyttelse af personlige oplysninger
3: Indhold
4: forbindelser
5: avanceret
Og ingen af disse faneblade indeholder noget med cookies og tidligere
adresser. Jeg håber I kan hjælpe :)
På forhånd tak.

Mvh
_Moerch

Fra : Leo.E

Dato : 30-08-03 05:28

"Juggernaut" <juggernaut@FJERNstreetbike.dk> wrote in message news:<bimnp0$6ca$1@sunsite.dk>...
> [...]
> 4: forbindelser
> 5: avanceret
> Og ingen af disse faneblade indeholder noget med cookies og tidligere

Ja, du mangler generelt, prøv en olinescanning her
:http://www.spywarefri.dk/onlinevark.htm
og hvis du ikke har det, så hent-spybots-adware. også derfra
Hilsen: Leo

Fra : Juggernaut

Dato : 30-08-03 11:31

Tak Nu fik jeg åbenbart fjernet en del skumle ting, som jeg ikke anede
at jeg havde. Men problemet med det manglende faneblad er der stadig
desværre. Har du andre forslag?

Mvh
_Moerch

Fra : Henrik Villadsen

Dato : 30-08-03 11:40

On Sat, 30 Aug 2003 12:30:47 +0200, "Juggernaut" <juggernaut@FJERNstreetbike.dk>
wrote:

>Tak Nu fik jeg åbenbart fjernet en del skumle ting, som jeg ikke anede
>at jeg havde. Men problemet med det manglende faneblad er der stadig
> [...]

Du skal ind i registreringsdatabasen og finde følgede:

"HKEY_CURRENT_USER\Software\Policies\Microsoft\Internet Explorer\Control Panel"

Sæt derefter værdien i "GeneralTab" til "0"
--
Henrik

Fra : Juggernaut

Dato : 30-08-03 11:59

Okay....Og hvordan gør man lige det? Jeg er ikke videre stærk når det bliver
så teknisk :)

Mvh
_Moerch

Fra : Henrik Villadsen

Dato : 30-08-03 12:33

On Sat, 30 Aug 2003 12:59:18 +0200, "Juggernaut" <juggernaut@FJERNstreetbike.dk>
wrote:

>Okay....Og hvordan gør man lige det? Jeg er ikke videre stærk når det bliver
>så teknisk :)
>
>Mvh
>_Moerch

Her goes... : D

Tryk på "start" vælg "kør" og skriv "regedit" tryk OK.

Der skulle så gerne starte et program op (Registreringseditor)

Se om du kan finde "HKEY_CURRENT_USER" bemærk at de står med stort. Dobbelt klik
på den og find "Software" derefter "Policies" osv. indtil du når til "Control
Panel" i nedenstånde liste. Dobbelt klik derefter på "GeneralTab" i vinduet til
højre og skriv "0" (nul)

Fra : Juggernaut

Dato : 30-08-03 13:12

Du har lige reddet min dag. Du skal have mange mange tak