PWS - win98?
Fra : Van Dango

Dato : 06-04-01 13:30

Hej

Jeg har tilføjet PWS inde i 'tilføj-programmer',
inde i WIN98. Når jeg så kører den, beder den
mig indsætte win98-CD og starte fra en sti
(D:\add-ons\pws\setup.exe) . Problemet er at
den ikke findes der.
Hvad kan grunden til dette være?

Mvh Van Dango

Fra : Tim Sørensen

Dato : 06-04-01 14:11

> [...]
> inde i WIN98. Når jeg så kører den, beder den
> mig indsætte win98-CD og starte fra en sti
> (D:\add-ons\pws\setup.exe) . Problemet er at

Tjaaeh...
Det kunne jo være at dit CD-Drev hed E:\

Fra : Van Dango

Dato : 06-04-01 15:33

"Tim Sørensen" <dondata@vip.cybercity.dk> wrote in message news:9akf46$cp3>
> Tjaaeh...
> Det kunne jo være at dit CD-Drev hed E:\

Ja, hvis det bare var så vel.
Men det hedder nu altså D

Men den sti som der står, findes ikke på MIN Win98

MVh
Van Dango

Fra : Tim Sørensen

Dato : 06-04-01 23:52

> [...]
> >

> Ja, hvis det bare var så vel.
> Men det hedder nu altså D
>
> Men den sti som der står, findes ikke på MIN Win98

Er det en orginal CD?

--
Mvh.... Tim Sørensen
http://dondata.adsl.dk/

Fra : Jesper Jensen

Dato : 07-04-01 16:30

Van Dango wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:
> [...]
> inde i WIN98. Når jeg så kører den, beder den
> mig indsætte win98-CD og starte fra en sti
> (D:\add-ons\pws\setup.exe) . Problemet er at

Det kunne jo også godt være at stien var:
D:\add-ons\pws\install.exe og ikke D:\add-ons\pws\setup.exe