Keyboard + mus til spi, hvilken ???l
Fra : Sandholt

Dato : 29-08-03 00:58

Hej NG
Nogle her der kan anbefale Keyboard og Mus, som virker 100% til at spille på
?
Meget gerne trådløst, Optical !

Nogle links, priser eller erfaringer ?

Hilsen

Sandholt

Fra : Søren Andersen

Dato : 29-08-03 07:54

> Nogle her der kan anbefale Keyboard og Mus, som virker 100% til at spille

> ?
> Meget gerne trådløst, Optical !
> Nogle links, priser eller erfaringer ?

Jeg har aldrig prøvet at spille med et trådløst tastatur.
Men jeg har prøvet med en trådløs mus, og det kan bare ikke anbefales under
nogen omstændigheder.
Der er nemlig en lille smule forsinkelse på musen og det er dødirriterende
når det skal gå stærkt.

Jeg kender dog nogle, som foretækker dette bare for at slippe for
museledningen!

Personligt skal mit tastatur og min mus have ledning når jeg gamer. Jeg har
i de sidste halvandet år brugt microsoft intellimouse explorer 3.0.
På det tidspunkt hvor jeg købte den, var det den ultimative gaming mus
medmindre man foretrak en boomslang med kugle. Det var pga. at den havde
højere opløsning, altså tog flere samples pr. sek, end nogen anden optisk
mus.
Jeg vil tro at du idag også kan vælge fx. microsoft blue mouse med samme
høje opløsning.
Aner ikke hvad logitech har på programmet nu om dage, den sidste jeg prøvede
var dual optical som godt nok var præcis men havde det med at "stalle" og
slet ikke virkede på min icemat :(

Mvh.
Søren Andersen