Hvor skaffer man en Firewire Card Reader t~
Fra : Lars Hørlyck Sørense~

Dato : 28-08-03 22:33

Hej

Håber dette er det rette forum at spørge i !!

Jeg har søgt ret meget på Nettet og Google specielt for at finde et sted at
købe en Firewire Card Reader til CF kort.
Men har kun fundet et enkelt sted hvor prisen ender på ca 800 kr.
Kender I nogle steder hvor sådan noget sælges ??
Det gør selvfølgelig ikke noget hvis den kan tage andre kort typer, men det
er ikke nødvendigt.

Mvh

Lars

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 28-08-03 22:46

"Lars Hørlyck Sørensen" <Lars@hoerFJERNDETTElyck.dk> crashed Echelon
writing news:3f4e74ef$0$97197$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> [...]
> Kender I nogle steder hvor sådan noget sælges ??
> Det gør selvfølgelig ikke noget hvis den kan tage andre kort typer,

Skal det være til FireWire?

Du kan få mange cardreaders til USB til den halve pris, og så kan de som
regel også tage op til 6 forskellige korttyper (CF, MemoryStick, Microdrive
osv.)

--
Bjarke Andersen

Fra : Lars Hørlyck Sørense~

Dato : 29-08-03 05:45

> Skal det være til FireWire?

Ja for jeg har en USB reader i forvejen
Det er hastigheden jeg er lun på

mvh

Lars

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 29-08-03 11:51

"Lars Hørlyck Sørensen" <Lars@hoerFJERNDETTElyck.dk> crashed Echelon
writing news:3f4eda3d$0$97178$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> Ja for jeg har en USB reader i forvejen
> Det er hastigheden jeg er lun på

Den tror jeg ikke du skal forvente vildt meget mere af, da de fleste memory
kort kører med ganske lav hastighed.

--
Bjarke Andersen

Fra : Lars Hørlyck Sørense~

Dato : 29-08-03 15:45

> [...]
> writing news:3f4eda3d$0$97178$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> Den tror jeg ikke du skal forvente vildt meget mere af, da de fleste

Hmmmm

Det kan du jo have ret i .......
Måske projektet skal droppes igen