Lydkort.
Fra : Simon Nielsen

Dato : 28-08-03 18:30

Jeg har lige købt ny com.
Jeg ska bruge et lydkort med Jackindgang til brug til Guitar indgang.
Nogle foreslag hvilket jeg bør vælge i prisklassen 1500-2000, -Har kigget
lidt på Creative Soundblaster Audigy Platinium "2

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 28-08-03 20:12

Simon Nielsen wrote:
> [...]
> Nogle foreslag hvilket jeg bør vælge i prisklassen 1500-2000, -Har
> kigget lidt på Creative Soundblaster Audigy Platinium "2

Efter hvad jeg har fundet ud af, da jeg også undersøgte hvordan og hvorledes
man bedst kunne optage lyd fra spaden, er SoundBlaster ikke vejen. Du får
nok meget mere ud af at besøge www.aage.dk og se hvad de har i prisklassen.
Det er ligesom lidt mere professionelt gear set i forhold til det du skal
bruge det til

--
Martin K

Fra : John

Dato : 28-08-03 21:48

"Simon Nielsen" <simen@hco.kollegienet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Nogle foreslag hvilket jeg bør vælge i prisklassen 1500-2000, -Har kigget
> lidt på Creative Soundblaster Audigy Platinium "2

Echo Mia eller M-Audio Delta 44

http://www.ke-musik.dk/main.asp?page=showproduct&ProductID=4355

eller

http://www.aage.dk/fr_index.htm?/Shoppingsystem/vare.asp?varenr=1723

MIA-kortet lyder rigtig godt og er dejlig støjsvag - også via analog ind/ud.

Mvh

John