Scanner-printer kombination
Fra : John

Dato : 28-08-03 16:11

Hej

Jeg har tidligere efterspurgt den "perfekte" scanner-printer kombination.

Jeg har nu begrænset mig til følgende kombinationer:

CanoScan 5000 + Canon BubbleJet i850

CanoScan 8000 + Canon BubbleJet i850

Epson Perfection 2400 + Epson Stylus 925

HP Scanjet 4570 + HP Deskjet 6127

eller HP Scanjet 4570 + HP Deskjet 6122

(hvad er forskellen på HP 6122 og HP 6127?)

- og vil gerne høre hvad i har af erfaringer med ovenstående - også med
hensyn til forbrug af blæk...

Er der andre kombinationer i prisklassen omkring 3.000 kroner jeg skal være
opmærksom på?

Mvh

John

Fra : Ukendt

Dato : 28-08-03 21:50

>Hej
>
>Jeg har tidligere efterspurgt den "perfekte" scanner-printer kombination.
Jeg har haft flere setup's i tidens løb, men det bedste er det
jeg ejer nu, som ikke er helt nyt, nemlig HP Scanjet 5200c
og HP Photosmart P1100.

THF
Brøndby
http://home20.inet.tele.dk/thf/