Bedste køb af lydkort ??
Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 27-08-03 11:31

Hej,
Det skal være rimeligt godt. Skal mest bruges til gaming. Prisklasse ca.
1000,-.
Må godt understøtte 6.1 surround, men ikke noget krav. Nogen råd?

mvh,
Rasmus Bertelsen

Fra : Michael Thomsen

Dato : 27-08-03 11:42

> Hej,
> Det skal være rimeligt godt. Skal mest bruges til gaming. Prisklasse ca.
> 1000,-.
> Må godt understøtte 6.1 surround, men ikke noget krav. Nogen råd?

Jeg er en af de personer der hader støj i lyden så derfor vil jeg anbefale
et rigtigt lydkort fra Yamaha. De laver et Eksternt USB lydkort med Phono
udgange istedet for mini jack. Det koster ca. 800,- og er helt sikkert
pengene vær.
Jeg har desværre ikke lige nogen adresse, men kig på yamaha's side.

Mvh Michael

Fra : JN

Dato : 27-08-03 15:47

"Michael Thomsen" <Gichael@hunters.dk> wrote in message
> [...]
> pengene vær.
> Jeg har desværre ikke lige nogen adresse, men kig på yamaha's side.

næppe et godt gaming kort - kan ikke forestille mig de laver gode drivere
optimeret til spil og usb? må tage en del processortid....
kig på et creative audigy 2 kort eller et terratec aureon kort...

Fra : Søren Andersen

Dato : 27-08-03 15:34

> Hej,
> Det skal være rimeligt godt. Skal mest bruges til gaming. Prisklasse ca.
> 1000,-.
> Må godt understøtte 6.1 surround, men ikke noget krav. Nogen råd?

Det bedste lydkort til gaming må da helt klart være audigy2.

Mvh.
Søren Andersen

Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 27-08-03 20:21

"Søren Andersen" <soren@lerskov-andersen.dk> skrev i en meddelelse

> Det bedste lydkort til gaming må da helt klart være audigy2.

Tak for svarene, alle. Det var også noget i den retning jeg havde tænkt på.
Var dog
ikke sikker på det, da jeg altid har haft problemer med SB Live lydkortet.

mvh,
Rasmus Bertelsen

Fra : Søren Andersen

Dato : 27-08-03 20:29

> [...]
> Var dog
> ikke sikker på det, da jeg altid har haft problemer med SB Live lydkortet.

Hvilke problemer har du med SB Live ?

Mvh.
Søren Andersen