Tyverisikring af computer
Fra : Jimmy

Dato : 27-08-03 07:22

Hej

På min skole har de tyverisikret deres computere ved at lime en metalplade
fast på computere og skærme mv.
I midten af pladen er der en forhøjning, hvor der er stukket en tyk stålwire
igennem, som går ned til en hængelås.

1 - Hvor sikker er denne lim?
2 - Hvad hedder produktet?
3 - Hvor får man det?

Jeg er helt tabt på Google, men måske der er en derude, der kan hjælpe mig
videre?

Mvh
Jimmy

Fra : Claus Tersgov

Dato : 27-08-03 12:58

"Jimmy" <nyhedsgruppe@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Hej

> I midten af pladen er der en forhøjning, hvor der er stukket en tyk stålwire
> [...]

Der findes ingen vidundermidler som kan lime rigtigt godt på plastic. Der kan
næsten kun være tale om en type Araldit.

Kan købes alle vegne, men kan alligevel nemt fjernes. Jeg angiver naturligvis
ikke hvordan. Køb ikke de billige efterligninger, de duer ikke på plastic.

Claus

Fra : Jimmy

Dato : 27-08-03 13:29

"Claus Tersgov" <clausnews@hotmail.com> wrote in message

> [...]
naturligvis
> ikke hvordan. Køb ikke de billige efterligninger, de duer ikke på plastic.

Det er både plastik og jern der skal limes på.

Mvh
Jimmy

Fra : Claus Tersgov

Dato : 27-08-03 13:34

> Det er både plastik og jern der skal limes på.

Det er underordnet. Plastic er et produkt, der er fremstillet af olie, og det
er hundesvært at få noget til at hænge fast i olieprodukter......

Araldit er nok det bedste. Det bruger jeg selv, men fordi det er baseret på
epoxy har det nogle svagheder.

Som jeg skriver, der findes ingen vidundermidler - selv om visse producenter
gerne vil have os til at tro det.

Claus

Fra : Mogens J

Dato : 28-08-03 07:58

> [...]
> fast på computere og skærme mv.
> I midten af pladen er der en forhøjning, hvor der er stukket en tyk

http://www.kcmaerkning.dk laver en masse forskelligt.

Mogens

Fra : Jimmy

Dato : 28-08-03 12:12