Logout virker ikke
Fra : MartinAJ

Dato : 24-08-03 16:05

Hej NG!

Jeg har et pudsigt problem i Gnome. Når jeg forsøger at logge ud fra
Gnome ved at vælge "logout" i hovedmenuen på panelet, sker der intet.
Intet! Normalt kommer et vindue, hvor man har alternativerne at --
selvfølgelig -- logge ud, genstarte maskinen eller lukke den helt ned.

Hvis jeg logger ind som en anden bruger, virker det som det skal.

Hvad er der galt og hvad kan gøres.

--Martin

Fra : MartinAJ

Dato : 24-08-03 16:07

Korrektion:

MartinAJ wrote:
> [...]
> selvfølgelig -- logge ud, genstarte maskinen eller lukke den helt ned.
>
> Hvis jeg logger ind som en anden bruger, virker det som det skal.

Der sker faktisk noget. Udlogningsdialogen dukker op efter mange minutter.

--Martin