login script fejl?
Fra : Dernice

Dato : 25-08-03 20:14

Jeg har en side hvor jeg uploader direkte til
databasen - og denne side har jeg et login
kode på. Det har virket hidtil - men nu får jeg flg.
fejlmelding:

<-----
Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80004005'
[Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver]General error Unable to open
registry key 'Temporary (volatile) Jet DSN for process 0x4f4 Thread 0x9ac
DBC 0x127c9ff4 Jet'.

/concerts/check_login.asp, line 15
<----

Hvor min fil jo hedder check_login.asp
og her hedder linie 10-15:

'Aabner databasen
Set dbCon = Server.CreateObject("ADODB.Connection")
VPath = Request.ServerVariables("PATH_INFO")
VPath = Left(VPath, InStrRev(VPath, "/"))
DSN = "DRIVER={Microsoft Access Driver (*.mdb)}; DBQ=" &
Server.Mappath(VPath & "SecurityDB.mdb")
dbCon.open DSN

Hvad er det lige som ikke virker her??

I kan se selve sidder her:

http://www.dernice.dk/concerts/

og det er linket i højre øverst hjørne "tilføj ny koncert"

Med venlig hilsen

Dennis Rasmussen

Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 25-08-03 20:35

"Dernice" <dernice@SLETofir.dk> wrote in message

> [...]
> DBC 0x127c9ff4 Jet'.
>
> /concerts/check_login.asp, line 15

> Server.Mappath(VPath & "SecurityDB.mdb")

Det lyder for mig som om at der ikke er angivet den rette sti til databasen.
Er du HELT sikker på at stien er rigtig?

--

Mvh / Regards
-=< Christian >=-

Fra : Nederbasse

Dato : 25-08-03 21:24

> [...]
> [Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver]General error Unable to open
> registry key 'Temporary (volatile) Jet DSN for process 0x4f4 Thread 0x9ac

Syntes jeg kender denne fejlkode, check om IUSR har skriveadgang til db'en

Lars

Fra : Jørn Andersen

Dato : 25-08-03 22:44

On Mon, 25 Aug 2003 21:14:17 +0200, "Dernice" <dernice@SLETofir.dk>
wrote:

> [...]
>[Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver]General error Unable to open
>registry key 'Temporary (volatile) Jet DSN for process 0x4f4 Thread 0x9ac

Et par links til 80004005-fejl:
<url: http://www.aspfaq.com/plain.asp?id=2009>
<url: http://www.aspfaqs.com/aspfaqs/ShowFAQ.asp?FAQID=115>
<url:
http://www.google.com/search?q=cache:hxEEriCOF_c:support.microsoft.com/support/kb/articles/Q183/0/60.asp+%2780004005%27&hl=da>
<url:
http://support.microsoft.com/directory/article.asp?ID=KB;EN-US;Q306518>

(Start med den øverste!)

> DSN = "DRIVER={Microsoft Access Driver (*.mdb)}; DBQ=" &
>Server.Mappath(VPath & "SecurityDB.mdb")

Prøv i stedet med:
DSN = "Provider=Microsoft.Jet.OLEDB.4.0;" & _
"Data Source=" & Server.MapPath(VPath & "SecurityDB.mdb")

Good luck!

--
Jørn Andersen,
Brønshøj