Runtime Error ved næsten alle sider i expl~
Fra : Trygleren [9000]

Dato : 26-08-03 23:38

Hey,
for at stykke tid siden begyndte min IE at opføre sig mystiskfistisk. Pt.
får jeg denne fejlen på næsten alle sider:

Runtime Error Occurred
Do you wish to debug?
Error: 'etellerandetobjekt' was undefined.

Eksempelvis får jeg på www.tvguide.dk denne fejlmeddelelse:

Runtime Error Occured
Do you wish to debug?
Line: 1142
Error: 'PopupWindow' is undefined

Jeg tror det har noget med VM at gøre, men er ikke sikker. Muligvis en
windows update har ændret i VM'en.

--
"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Lars 'Trygleren' Winther

Fra : Thomas Madsen

Dato : 27-08-03 00:13

Trygleren [9000] skrev:

> Runtime Error Occurred
> Do you wish to debug?
> Error: 'etellerandetobjekt' was undefined.

Jeg er ikke sikker på om det har noget med scripts på siden at gøre,
men har du prøvet at slå script debugging fra, hvis det da ellers er
slået til? I IE finder du det i menuen Tools > Internet Options >
Advanced og så flueben ved 'Disable script debugging'.

Det kan også være en softwarefirewall som laver koks. F.eks. så
fik jeg tit lignende fejl på mange forskellige sider da jeg brugte
Norton Personal Firewall. Hvis du har en firewall installeret så
prøv evt. at koble den fra midlertidigt og se så om du stadig får
fejl.

Madsen.

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 27-08-03 16:41

> [...]
> slået til? I IE finder du det i menuen Tools > Internet Options >
> Advanced og så flueben ved 'Disable script debugging'.

Ok, jeg slog det fra - nu kommer den irriterende pop-up ikke længere (fejlen
er der dog stadig, men hvem interesserer sig for det, hehe). Jeg takker og
bukker =)