P4P800 PAT lukket af Intel ???
Fra : Glenn

Dato : 27-08-03 01:19

Var nede ved min hardware dealer idag, for at købe en P4P800 brædt
Iflg. ham skulle Intel have fået lukket for Enable af PAT (875) på de nye
revisioner af kortet.

Gik dog derfra igen UDEN kortet, da jeg først skal have undersøgt om der er
hold i denne historie

Nogen som ved noget om det ?????

Glenn

(º·.¸(¨*·.¸ ¸.·*¨)¸.·º)
«.·°·. G.S ·°·.»
(¸.·º(¸.·¨* *¨·.¸)º·.¸)

Fra : JK

Dato : 27-08-03 07:49

On Wed, 27 Aug 2003 02:19:17 +0200, "Glenn" <Zhh@Zhh.com> wrote:

> [...]
>revisioner af kortet.
>
>Gik dog derfra igen UDEN kortet, da jeg først skal have undersøgt om der er

Søg med google eller asus nyhedsgruppe.

Nej, jeg ved det ikke konkret. Jeg troede man var på den grønne gren
med P4P800.

Det er jo meget skjult i bios, og ikke dokumenteret i manual. Men
Cpu-Z fortæller, hvis PAT er på.

hilsen

John

Fra : Jan Andersen

Dato : 27-08-03 09:33

Hejsa..

"JK" <johnknuhtsen@REMOVEmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> med P4P800.
>
> Det er jo meget skjult i bios, og ikke dokumenteret i manual. Men

Er der et eller andet sted man kan finde noget om de skjulte features på
dette board ??

**spamsikring fjern i email **

//Jan

Fra : JK

Dato : 27-08-03 09:54

On Wed, 27 Aug 2003 10:32:52 +0200, "Jan Andersen"
<jeafjern@vip.cybercity.dk> wrote:

>Hejsa..
>

>"JK" <johnknuhtsen@REMOVEmail.dk> skrev i en meddelelse

>Er der et eller andet sted man kan finde noget om de skjulte features på
>dette board ??

Ja, nu skriver jeg det så igen:

http://www.xbitlabs.com/articles/mainboards/display/asus-p4p800_8.html

Man sætter i bios Memory Accelleration Mode til Enabled

Så er Turbo mode med PAT.

For P4P800

Cpu-Z vil afsløre at det er slået til

mvh

John

Fra : Svend

Dato : 27-08-03 12:20

"JK" <johnknuhtsen@REMOVEmail.dk> wrote in message
> [...]
>

> http://www.xbitlabs.com/articles/mainboards/display/asus-p4p800_8.html
>
> Man sætter i bios Memory Accelleration Mode til Enabled

Er der iøvrigt nogen der kan få turbo mode til at køre med Kingston HyperX
PC3500?

Jeg kan godt enable pat'en, men når jeg slår turbo til, bliver boardet
ustabil.

> For P4P800
>
> Cpu-Z vil afsløre at det er slået til

Udemærket program iøvrigt.

--
Svend

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 27-08-03 12:53

> Udemærket program iøvrigt.

Jep... jeg har helt droppet WCPUID og bruger nu CPU-Z de sjælde gange der er
brug for det

--
Martin K

Fra : Glenn

Dato : 27-08-03 11:10

> [...]
> On Wed, 27 Aug 2003 02:19:17 +0200, "Glenn" <Zhh@Zhh.com> wrote:
>

> Det er jo meget skjult i bios, og ikke dokumenteret i manual. Men

Det er jo lidt sent at køre denne util, hvis man har købt bundkortet, og
finder ud af at der er hold i rygtet

Glenn

Fra : Svend

Dato : 27-08-03 12:17

"Glenn" <Zhh@Zhh.com> wrote in message

> "JK" <johnknuhtsen@REMOVEmail.dk> skrev i en meddelelse

> Det er jo lidt sent at køre denne util, hvis man har købt bundkortet, og
> finder ud af at der er hold i rygtet
>
> Glenn

Snak med din hw pusher om returret.

--