FP---Dreamweaver
Fra : steffen martin

Dato : 24-08-03 10:14

hej NG

Nu er der denne gruppe til frontpage, men er der en for Dreamweaver også?
Jeg kan ikke helt finde en over Stofa...

vh
Steffen

--
Artist Steffen Martin, Odense DK
www.steffenmartin.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 24-08-03 12:06

"steffen martin" <steffen@XXXsteffenmartin.dk> skrev :

>Nu er der denne gruppe til frontpage, men er der en for Dreamweaver også?

news:dk.edb.internet.webdesign eller en af de andre grupper under
webdesign, lidt efter, hvad spørgsmålet går.

Når der ikke er nogen specifik gruppe til DW, skylldes det dels
at der ikke er så mange spørgsmål, som går direkte på DW og dels
at nogen ikke har foreslået en sådan gruppe oprettet.

PS. Har du spørgsmål om de forskellige nyhedsgrupper og brugen af
dem, så er news:dk.velkommen, den rigtige gruppe.

med venlig hilsen
Knud
--
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?
Du kan læse alt om de forskellige grupper på

Fra : steffen martin

Dato : 24-08-03 15:51

> [...]
> at der ikke er så mange spørgsmål, som går direkte på DW og dels
> at nogen ikke har foreslået en sådan gruppe oprettet.

Jeg siger tusinde tak. Jeg vil så prøve news:dk.edb.internet.webdesign

venligst
Steffen