Fjerne sidehoved/sidefod i IE
Fra : Michael Michel Niels~

Dato : 25-08-03 09:47

Hej
Kan man ikke fjerne sidehoved/sidefod i IE ved hjælp af et script(eller
noget andet) når man skal printe? (Jeg ved godt man kan fjerne det under
sideopsætning, men det kan brugerne ikke finde ud af)

På forhånd tak

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 25-08-03 10:53

"Michael Michel Nielsen" <indy@REMOVEindy.dk> wrote in

> [...]
> script(eller noget andet) når man skal printe? (Jeg ved godt man
> kan fjerne det under sideopsætning, men det kan brugerne ikke

Nej, du kan heldigvis ikke ændre på opsætningen af browseren.

Nerd is a word only used by those who can’t pronounce ’Intellectual’.
- http://query.dk/permlink.php?link=1058129898

Fra : Martin Hintzmann And~

Dato : 25-08-03 14:40

Michael Michel Nielsen wrote:
> [...]
> noget andet) når man skal printe? (Jeg ved godt man kan fjerne det under
> sideopsætning, men det kan brugerne ikke finde ud af)

Du kan muligvis med noget activeX, men så skal brugerne alligevel ulejliges.
I stedet syntes jeg at du skal pottetræne dine brugere, med en god tekst, der meget pædagoisk
fortæller brugeren hvordan de gør.

Hintzmann c",)

Fra : Erling

Dato : 25-08-03 20:20

Michael Michel Nielsen wrote in dk.edb.internet.webdesign.clientside:
> [...]
> noget andet) når man skal printe? (Jeg ved godt man kan fjerne det under
> sideopsætning, men det kan brugerne ikke finde ud af)

Prøv her

http://www.html.dk/artikler/00009/

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 25-08-03 21:40

Erling <erling.ryger@bbmas.no> skrev :

>Prøv her
>
>http://www.html.dk/artikler/00009/

Øhh, hvorfor?

Man kan ikke fjerne sidehoved og -fod med css.
--
Knud