Hjælp til flere pop-up menuer på 1 side
Fra : JesperT

Dato : 24-08-03 08:38

Jeg har lavet en side med 7 pop-up menuer. Hvis der kun er 1 virker
links'ene i denne, men så snart jeg så laver en til pop-up menu på samme
side er der ligepludselig ingen af links'ene der virker...
Søger hjælp som selv en HTML spasser som mig kan bruge!
http://www.bigwheels.dk/weitec/weitec.html

Fra : Jonas Schmeltz Aaber~

Dato : 24-08-03 19:26

> Jeg har lavet en side med 7 pop-up menuer. Hvis der kun er 1 virker
> links'ene i denne, men så snart jeg så laver en til pop-up menu på samme
> side er der ligepludselig ingen af links'ene der virker...

Nok fordi de enkelte select-bokse skal hedde noget forskelligt, skal du se
;)....
Kald dem [navn]_0, [navn]_1 osv. og ændr det ligeledes i "onChange"-koden,
så skal du bare se løjer ....
Held og lykke!

MVH Jonas (aka Juke)

- Pædagogiske tutorials på dansk