Kan man scrolle i en anden frame?
Fra : Morten Nielsen

Dato : 24-08-03 08:43

Hej!

Jeg er ved at lave en side hvor der skal være noget indhold i en frame, der
skal kunne scrolles fra en anden frame. F.eks. trykker man på en .gif der
ligner en knap, hvorefter indholdet i en anden frame scroller.

Kan det lade sig gøre?

På forhånd tak!

Vhils Morten

Fra : Morten Nielsen

Dato : 25-08-03 17:43

Hmmm... Jeg har har set det på andre sider, at man klikker på en .gif og så
scroller det.. Men måske er mit spørgsmål dårligt formuleret?

Fra : Benny Nissen

Dato : 26-08-03 00:30

> [...]
> skal kunne scrolles fra en anden frame. F.eks. trykker man på en .gif der
> ligner en knap, hvorefter indholdet i en anden frame scroller.

Ja, det kan det vist godt. Prøv at kigge på scrollTo(x,y) i javascript.

http://www.mozilla.org/docs/dom/domref/dom_window_ref109.html