Nogen der fik gratis mdr. hos Tele2 uden "~
Fra : Claus O

Dato : 26-08-03 13:39

Subject siger vist alt eller er alle blevet taget ved næsen?

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 26-08-03 14:31

"Claus O" <ClausOlsen@NOSPAMhotmail.com> wrote in message
news:bifkc5$37t$1@sunsite.dk...
> Subject siger vist alt eller er alle blevet taget ved næsen?

Hvad er det du mener, om den gratis måned blev opkrævet på regningen eller?

Hvis du har fået en email med at du for en gratis måned.. Så kan man vel
godt regne med at kræve det.

Fra : Henrik Schytte

Dato : 26-08-03 15:03

"Claus O" <ClausOlsen@NOSPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse
> Subject siger vist alt eller er alle blevet taget ved næsen?

Jeg er ikke blevet tilbud gratis mdr. eller 2Mbit for den sags skyld. Selvom
jeg nu har ventet siden Promo Juni....

Fra : Jess Møller-Petersen

Dato : 26-08-03 15:44

Tja, en lille kamp var der...
Havde sendt en mail ind til deres kundeservice og fortalte at jeg havde
ventet siden d. 27. Maj, og regende med at at jeg var i målgruppen for det
gratis boost. Men der skete ikke rigtigt noget.
Så ringede jeg til kundeservice, og de kom med kort forklaring om at det var
afgjort ved at de personer som ikke havde modtaget brev omkring d. 5 August
med konverteringsdato, ville få gratis ADSL/boost.
Jeg havde fået brevet men synes at det var noget røv, og han kunne godt se
det, men..... Han kunne ikke hjælpe mig, jeg skulle SELV skrive til
kundeservice via mail, og gør opmærksom på min sag.
Så et par dage senere d. 19/8, kom der en mail og der sagde at jeg er
berettiget til Gratis ADSL/boost, og han ville sende videre i systemet.
Så nu får vi at se!
Det ville jo først glæde fra omkring d. 1/10... Hvis jeg ikke gør det, så
har jeg heldigvis stadig mailen fra dem, og skal nok finde ud af at kontakte
de rigtige kilder

Jess Møller

Fra : Henrik Schytte

Dato : 27-08-03 10:52

"Jess Møller-Petersen" <jess.moeller(fjern dette)@get2net.> skrev i en
meddelelse news:3f4b70c8$0$97245$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> Jeg havde fået brevet men synes at det var noget røv, og han kunne godt se
> det, men..... Han kunne ikke hjælpe mig, jeg skulle SELV skrive til
> kundeservice via mail, og gør opmærksom på min sag.

Hvilken mail adresse skrev du til ?

Fra : Jess Møller-Petersen

Dato : 27-08-03 12:26

Skrev til: info@tele2adsl.dk, men man skal regne med at først at få svar om
en uges tid eller mere...

Fra : SvendeBent

Dato : 27-08-03 13:10

> Subject siger vist alt eller er alle blevet taget ved næsen?

Tele2 havde lovet mig gratis adsl en måned ( har 2 mbit ).. Fik mit adsl d.
18 juli... skulle rigtig have det d. 4 juli. Jeg blev ringet op 3 gange
efter d. 18 juli hvor de spurgte hvordan det kørte.. Jeg svarede hver gang
at det kørte fint, dog på min gamle udstyr da jeg ikke har modtaget noget
udstyr. Nr. 2 der ringede lovede mig en måneds gratis adsl pga. det besvær
jeg har haft. Nr. 3 sagde det samme som nr 1. I går fik jeg så regning med
3 måneds adsl forud... og der var der ikke nogen gratis måned til mig.. Nu
gider jeg så ikke ringe og klage, da jeg har en meget stærk fornemmelse på
at jeg ikke rigtig for noget ud af det.. Plus at nu kører det jo også som
det skal, plus at jeg jo spare 900kr hver kvartal aligevel efter skiftet med
tele2, det trøster jeg mig lidt med.

Nu har jeg dog betalt 800kr til teledanmark for et modem jeg har sendt...
dog skriver de jo man får de 800kr tilbage, men jeg har en fornemmelse af at
jeg skal til at ringe til dem også nogle par gange.. SUK..

Altså det har godt nok ikke været helt problemfrit at skifte.. men at tele2
kommer og siger de giver gratis måned adsl og så aligevel ikke gør det,
synes jeg er noget svineri.

mvh SvendeBent

Fra : Claus O

Dato : 27-08-03 13:24

"SvendeBent" <spam@lorteserver.dk> wrote

> Nu har jeg dog betalt 800kr til teledanmark for et modem jeg har sendt...
> dog skriver de jo man får de 800kr tilbage, men jeg har en fornemmelse af at
> jeg skal til at ringe til dem også nogle par gange.. SUK..

Dette tror jeg ikke du skal bekømre dig om. De er ligesom *nødt*
til at have står på en måde på dette og skriver en *ret sikkert* en
kreditnota når de har registret det som modtaget.......

> Altså det har godt nok ikke været helt problemfrit at skifte.. men at tele2
> kommer og siger de giver gratis måned adsl og så aligevel ikke gør det,
> synes jeg er noget svineri.

Det er *nemlig* lige hvad det er.
Jeg tænkte på hvis tråden fik flere/mange svar som dit (tråden ser jo lidt ud som der
er mange, men det er jo den normale gang news...........) at vi sender "sagen" videre,
da jeg også synes det er *forkasteligt* Tele2 ikke har styr på en skid/deres egne aftaler,
uden at vi skal sidde her og klage fra nu til juleaften 2007.