Sonofon bredbånd nogler erfaringer ?
Fra : Frank Storm

Dato : 25-08-03 09:23

Hej NG

Sidder og overvejer Sonofon bredbånd via FWA ....er der nogle der kan dele
lidt erfaringer med mig ?? er det stabilt ? er supporten i orden osv
osv -------

Hilsen

Frank

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 25-08-03 12:24

"Frank Storm" <franke@tugthuset.dk> skrev :

>Sidder og overvejer Sonofon bredbånd via FWA ....er der nogle der kan dele
>lidt erfaringer med mig ?

Prøv i news:dk.edb.internet.udbydere, du kan ikke forvente at
FWA-brugere følger med her, da det ikke har noget med xdsl at
gøre.
--
Knud

Fra : Søren Jensen\(9800\)

Dato : 25-08-03 17:10

> Sidder og overvejer Sonofon bredbånd via FWA ....er der nogle der kan dele
> lidt erfaringer med mig ?? er det stabilt ? er supporten i orden osv
> [...]

Hej jeg har en kami der har det og siden jul har ikke haft nogen nedbrud
www.sonofon.dk
det køre bare , enste minus er at der kun er 5mb postkasse.( Syndes Jeg)

SONOFON Bredbånd
SONOFON Bredbånd kan øge farten på din internetforbindelse. Vi tilbyder nu
512 Kbit/s hastighed både up- og download til kun 349,- pr. måned ekskl
moms. Så hvis du ofte venter længe, når du sender og modtager e-mails er
løsningen måske her.

SONOFON Bredbånd
512 / 512 Kbit/s 349,00 kr. pr. måned ekskl. moms
1024 / 512 Kbit/s 423,20 kr. pr. måned ekskl. moms
2048 / 512 Kbit/s 639,20 kr. pr. måned ekskl. moms

SONOFON Bredbånd PRO
2048 / 1024 Kbit/s 2.400,00 kr. pr. måned ekskl. moms
4096 / 2048 Kbit/s 4.300,00 kr. pr. måned ekskl. moms

Standard oprettelse - uanset hastighed 792,00 kr. ekskl. moms
(oprettelsen inkluderer installation af udstyret)

Hilsen Søren