tele2 news
Fra : Jane

Dato : 24-08-03 17:37

Nogen som ved hvorfor/hvad problemet er, at næsten alle binaris/multimedier
filer er ufulendte på tele2 news server?

De var altid komplette på TDC news server, men den var bare så sløv at man
ikke kunne nå at hente dem,før de var forsvundet.
--
Venlig Hilsen
Jane

Fra : Klaus Ellegaard

Dato : 24-08-03 17:50

Jane <nokvin@FJøRnDæTTehotmail.com> writes:

>Nogen som ved hvorfor/hvad problemet er, at næsten alle binaris/multimedier
>filer er ufulendte på tele2 news server?

Sådan har de vist altid været.

Mvh.
   Klaus.

Fra : SvendeBent

Dato : 24-08-03 18:04

"Jane" <nokvin@FJøRnDæTTehotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> De var altid komplette på TDC news server, men den var bare så sløv at man
> ikke kunne nå at hente dem,før de var forsvundet.

Sådan har det altid været.. selv i deres gamle get2net ( hvor det var nyt )
dage, var alle udenlandske binære grupper MEGET incomplete, så jeg tror ikke
de har tænkt sig at ændre på det, desværre.

Fra : Jane

Dato : 25-08-03 15:05

"SvendeBent" <spam@lorteserver.dk> wrote in

> Sådan har det altid været.. selv i deres gamle get2net ( hvor det var
> nyt ) dage, var alle udenlandske binære grupper MEGET incomplete, så
> jeg tror ikke de har tænkt sig at ændre på det, desværre.

Ja, så skulle jeg nok ikke have skiftet til dem alligevel, en skam de ikke
informer ordentlig om kvaliteten af deres produkter, så man ved hvad man
kan forvente.

--
Venlig Hilsen
Jane