farvet scroller
Fra : Lene Nielsen

Dato : 24-08-03 20:01

> http://www.echoecho.com/toolcustomscroll.htm

Nogen der kan fortælle mig hvorfor dette ikke virker i min
browser?
Det virker når jeg ser det på echoechos hjemmeside, men ikke når jeg lægger
det ind på min egen og prøver at se det der.
Det samme gælder favicon, det kan jeg heller ikke se fra min egen
hjemmeside.
Jeg bruger Internet Explorer 6.0

--
Jeg tror, jeg har set det største, der er sket. Da jeg så, en elefant fløj.

Fra : Stig Nygaard

Dato : 24-08-03 20:11

Hej Lene

Lene Nielsen wrote:
> Nogen der kan fortælle mig hvorfor dette ikke virker i min
> browser?
> Det virker når jeg ser det på echoechos hjemmeside, men ikke når jeg lægger
> det ind på min egen og prøver at se det der.

Et link til din hjemmeside havde nok været til mere nytte.

--
Mvh. Stig
stig[at]rockland[dot]dk

Fra : Leo E

Dato : 25-08-03 06:33

"Lene Nielsen" <splitten@SLETpost.tele.dk> wrote in message news:<bib1r9$i44$1@news.net.uni-c.dk>...

> [...]
> det ind på min egen og prøver at se det der.
> Det samme gælder favicon, det kan jeg heller ikke se fra min egen
Nu skriver du ikke hvad der ikke virker, men hvis du vil have nogen af
tingene ind på din hjemmeside, skal du først have lavet en kode for de
forskellige ting, der så skal kopieres ind i din html side.
Hilsen: Leo

Fra : A@L

Dato : 10-09-03 02:47

> [...]
> det ind på min egen og prøver at se det der.
> Det samme gælder favicon, det kan jeg heller ikke se fra min egen

Det skulle virke har du huske at det er i <head> du skal komme det inde, så
en standart sider ser sådan ud:

<head>
<title>Untitled Document</title>
body {