Chipset køler
Fra : Torben Christofferse~

Dato : 25-08-03 22:10

Hej jeg ville lige høre om man bare sådan uden videre kan sætte en passiv
køler på chipsettet på et socket a bundkort.

Hilsen

Torben

Fra : Jens Petersen

Dato : 26-08-03 16:08

On Mon, 25 Aug 2003 23:09:41 +0200, "Torben Christoffersen"
<minibus@vip.cybercity.dk> wrote:

>Hej jeg ville lige høre om man bare sådan uden videre kan sætte en passiv
>køler på chipsettet på et socket a bundkort.

Det har jeg gjort med succes på KT133 og KT400, på førstnævnte lavede
jeg en køleplade med lidt større overflade end den originale(Abit
KT7).

På KT400 har jeg bare skruet blæseren af(Gigabyte GA7-VAXP Ultra).

--
Jens

Famous Last Words #02: "You and *WHAT* army?"