USB 2.0 bracket
Fra : BorreBoy

Dato : 25-08-03 13:34

Hejsa.

Jeg har et Asus P4C800 Deluxe kort, som jo så flot har support for 8 USB 2.0
porte.
Problemet er jo bare, at der kun er 4 indbygget. De sidste 4 kræver en
bracket. Hvor "¤#!!#!!" kan man få sådan en?
Jeg har skrevet et par gange til Asus, men de svarer ikke, og jeg kan ikke
finde noget på deres hjemmeside!
Er der nogen, der kan give mig et produktnummer?

--
Med venlig hilsen,
Thomas Borre.

Fra : JK

Dato : 25-08-03 13:59

On Mon, 25 Aug 2003 14:33:39 +0200, "BorreBoy" <borreYYY@lucasfilm.dk>
wrote:

> [...]
>finde noget på deres hjemmeside!
>Er der nogen, der kan give mig et produktnummer?

Istedetfor en bracket bagpå skulle du tage og få dig en usb-in-front
enhed. Det fås som kabinettilbehør eller som løsdel, også til usb 2.0.

Ofte er det en 3,5 " enhed til at sætte i den ene floppy port.
Ledningerne er bare 8-9 små ledninger du skal svede lidt over at
montere. Ud fra manualen er det let nok.

De enheder har ofte også firewire og/eller card-læser.

hilsen

John

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 25-08-03 15:20

BorreBoy skrev :
> [...]
> finde noget på deres hjemmeside!
> Er der nogen, der kan give mig et produktnummer?

Gå fx ind på

http://www.midtdata.dk/index.html

og søg på USB

Andre forhandlere har det også. Der er i den forbindelse ikke forskel på
USB1.x/2.0/HighSpeed/NormalSpeed....Men stikket til bundkortet kan godt være
forskelligt fra firma til firma.
Men køb dig dog en forplade, med USB, Firewire,Lyd,Mediakort mm - det er
dæjli't

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd (opdateret 24.08.03 - i snit 52 besøg om dagen)

Fra : BorreBoy

Dato : 25-08-03 17:55

"Michael Lund Sørensen" <laeses_ikke@gromit.dk> skrev i en meddelelse
> Andre forhandlere har det også. Der er i den forbindelse ikke forskel på
> USB1.x/2.0/HighSpeed/NormalSpeed....

Er du sikker?
Jeg havde en bracket fra et gammelt Asus bundkort, men når jeg tilsluttede
enheder til det, stod der, at enheden var forbundet til en langsom
controller/host eller hvad det nu hedder.

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 25-08-03 21:17

BorreBoy skrev :
> [...]
> enheder til det, stod der, at enheden var forbundet til en langsom
> controller/host eller hvad det nu hedder.

Hvis der er elektronik kan de muligvis ikke bruges sammen, men er der max
40-50 cm ledning er der ingen forskel.