soltek kav75 med xp 2400+
Fra : J&T

Dato : 24-08-03 21:52

Jeg har prøvet på at installere en xp 2400+ på min soltek kav 75 men uden
succes. Blæserne køre rundt men computeren starter ikke op altså ingen skærm
billid. Hvad er det lige jeg overser, mit mobo er et F1 og jeg har
opgraderet til Q11, så det skulle alt være i orden.

Er der nogen der nogen der er lykkes med det samme projekt og i så fald hvad
er det så jeg overser?

volt stod på v1,75 først gang jeg prøvede det kan da ikke have brændt cpuen
af eller hva?

Håber på hjælp

J&T

Fra : JK

Dato : 25-08-03 08:10

On Sun, 24 Aug 2003 22:52:19 +0200, "J&T" <jens-thomsen@venlig.dk>
wrote:

> [...]
>er det så jeg overser?
>
>volt stod på v1,75 først gang jeg prøvede det kan da ikke have brændt cpuen

Nej, ikke hvis der var en god køler på.

det skulle virke med den bios.

Læs lige denne tråd:

http://www.dailyrush.dk/boards/372/topics/21743/

Bl.a. :

takker for svarene, har dog imidlertid fået den til at virke.
Lige nu står jp 17 på default og sw 1 på 7,5 og sw 2 på 133fsb.
Hvorfor den skal stå sådan ved jeg ikke, men lige nu kører jeg 2000Mhz
(15 * 133) så et eller andet sted skal dette åbenbart være sådan :)

Min mening er nu, at sw1 skal stå på 7x, for 15x er 7x remapped.

hilsen

John

Fra : J&T

Dato : 25-08-03 18:08

Jeg ville bare lige sige mange tusind tak til dig John, dit svar har reddet
de sidste rester af mit hår.

Løsning er at alle swicher skal stå på off og JP17 på default (2-3) og så
køre svinet

Så jeg har fået en kanon opgradering:

Atlhon 2400+ og Barracuda 7200.7 120gb til kun kr. 1500,- samlet, når man
kommer fra duron 700 og 12gb med 5400 rpm så er det en verden til forskel så
tak for hjælpen John

Hilsen

Glad mand(dreng)

Fra : JK

Dato : 25-08-03 20:35

On Mon, 25 Aug 2003 19:08:12 +0200, "J&T" <jens-thomsen@venlig.dk>
wrote:

>Jeg ville bare lige sige mange tusind tak til dig John, dit svar har reddet
>de sidste rester af mit hår.

Jamen, det var da fedt. Hjulpet lidt på vej !

hilsen

John