Hvor er Olicom RapidLAN 2811 modulet?
Fra : Jes Andersen

Dato : 26-08-03 02:49

Jeg leder efter et Olicom RapidLAN 2811 modul
(http://www.codemicro.com/store/prod_results.cfm?mode=5&srchparm=28110010)
som er ret svært at støve op. Jeg har fundet et sted hvor den sælges, og det
er desværre i USA. Dels ville det nok være ret dyrt (fragt + moms +
toldafgift) og dels ser det ikke ud til at de handler udenfor USA.
Derfor tænkte jeg om nogen herinde havde set det et andet sted, eller har
nogle gode råd til hvordan jeg kunne få det hentet hjem fra USA? Evt. nogle
forslag til forretninger i DK der måske kunnne finde på at have det? (Jeg
kommer normalt vidt og bredt rundt i danmark så det ville ikke være noget
problem)

Det kunne jo være lidt fedt lige at få opgraderet sin hub til en switch =)

Fra : [SANTA]-Cinnober

Dato : 26-08-03 11:13

"Jes Andersen" <jean0232@but.auc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> problem)
>
> Det kunne jo være lidt fedt lige at få opgraderet sin hub til en switch =)

æhhh nu ved jeg jo ikke hvorfor du vil opgradere din hub til en switch.men
var det ikke nemmere at købe en switch???

Kan din hub noget specielt som du gerne vil beholde eller hvad?

Fra : Jes Andersen

Dato : 26-08-03 12:29

"[SANTA]-Cinnober" <cinnober@santaclan.dk> wrote in message
> æhhh nu ved jeg jo ikke hvorfor du vil opgradere din hub til en switch.men
> var det ikke nemmere at købe en switch???
Jo sikkert nemmere, men nok også en god del dyrere (med mindre du kan finde
en god rackable 24 ports switch til under prisen for det her modul)

> Kan din hub noget specielt som du gerne vil beholde eller hvad?
Næh, den er bare inderst inde bygget til at være switch. Man køber op til 6
af dem og stikker et switch kort i den ene, og racker dem sammen men de
andre og vupti 144 ports switch (har dog kun en)

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 26-08-03 12:54

"Jes Andersen" <jean0232@but.auc.dk> crashed Echelon writing

> [...]
> kunnne finde på at have det? (Jeg kommer normalt vidt og bredt rundt i
> danmark så det ville ikke være noget problem)

Prøv ATEA i Sverige. De forhandler i hvert fald Olicom TokenRing produkter,
så du er måske heldig at de også har den du søger.

--
Bjarke Andersen

Fra : Jes Andersen

Dato : 26-08-03 15:18