Mangler PCMCIA netkort driver
Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 25-08-03 13:13

Jeg søger desperat efter en driver til et PCMCIA
netkort, det eneste jeg kan finde omkring netkortet
er "ep-4000a180400622", som står printet på det.

Netkortet virker på en anden maskine, hvor det er
installeret som PCMCIA NE2000 kompatibelt, men
jeg kan ikke finde den driver på den "nye" maskine.

Hvad gør man?

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Mail adressen virker.

Fra : KM

Dato : 25-08-03 14:12

"Mikael Nørrelund Andersen" <nospam@mikael-noerrelund.dk> skrev i en
meddelelse news:3f49fd0a$0$48891$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> [...]
> installeret som PCMCIA NE2000 kompatibelt, men
> jeg kan ikke finde den driver på den "nye" maskine.

Søger på ep-4000a i på www.google.com som kvitterer med at afsløre at det er
et edimax ep4000a kort. Edimax finder du på http://www.edimax.com.tw/ .

mvh
Jesper

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 25-08-03 14:13

KM wrote:

> Søger på ep-4000a

Og jeg, som troede jeg havde brugt de gængse søge-
kriterier. Tak for det.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen