drivere til rat-/pedalsæt
Fra : Henrik

Dato : 24-08-03 08:15

Hejsa

Jeg står i den uheldige situation, at jeg åbenbart har smidt min cd med
drivere til mit Vikings Power Wheels sæt væk. Jeg synes jeg har søgt op og
ned på internettet, men det virker ikke ligefrem som om Vikings vrimler på
nettet.

Er der tilfældigvis en af jer herinde der har et tilsvarende rat-/ pedalsæt,
som vil dele driverne med mig??

På forhånd tak
Sjang

Fra : LC

Dato : 24-08-03 08:17

http://www.google.dk/search?hl=da&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=Vikings+Power+Wheel&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=

Fra : Henrik

Dato : 24-08-03 11:03

Hold da kæft - hvor ringe kan man lige være til at søge... Jeg har sgu
forsøgt flere gange i google, men så kan jeg fandme lære at lade være med at
skrive "powerwheel" i ét ord...

Mange mange tak

Sjang