Anbefale en stabil udbyder
Fra : Lars Christensen

Dato : 23-08-03 19:52

Hej

Jeg har iøjeblikket CLICHE som udbyder på min hjemmeside og mail,
hvilken jeg er ret utilfreds med. De er ustabile og meget lidt
informative om evt problemer de måtte ha haft.

Er der nogen der kan anbefale mig en god og stabil udbyder.

Jeg valgte i sin tid CLICHE pga prisen og har bitterligt fortrudt.

/Lars

Fra : Hans

Dato : 23-08-03 20:08

Lars Christensen wrote:
> [...]
>
> Er der nogen der kan anbefale mig en god og stabil udbyder.
>
> Jeg valgte i sin tid CLICHE pga prisen og har bitterligt fortrudt.

CC eller TDC er mit bedste bud hvis det er stabilitet som tæller.

/ Hans

Fra : Ukendt

Dato : 23-08-03 20:08

Lars Christensen skrev:
> [...]
>
> Er der nogen der kan anbefale mig en god og stabil udbyder.
>
> Jeg valgte i sin tid CLICHE pga prisen og har bitterligt fortrudt.

Cliche er *ikke* udbyder, de stiller derimod
et webhotel til rådighed, og der er en *kæmpe*
forskel på de to former.

Prøv at spørge i:
dk.edb.internet.udbydere.webhotel

--
/Gevaldi
Har du mere end 4 linier i din signatur så læs her:

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 23-08-03 20:50

Lars Christensen skrev:

>Er der nogen der kan anbefale mig en god og stabil udbyder.

Hos Enavn koster de mindste hoteller 50 kr. om måneden. Det kører
uden problemer, og jeg har ikke læst klager over dem endnu.

http://www.enavn.dk/cgi-bin/index.cgi?vis=webhoteller

Jeg er enig med Georg i at spørgsmålet hører hjemme i
undergruppen om webhoteller.

--
Bertel

Fra : Falk

Dato : 27-08-03 15:31

"Lars Christensen" <lars@splitbus.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der nogen der kan anbefale mig en god og stabil udbyder.
>
> Jeg valgte i sin tid CLICHE pga prisen og har bitterligt fortrudt.

Jeg har lige skifte til surftown fra cliche, af de samme grunde som du
skriver... Jeg må sige at jeg er utrolig overrasket, de levere virkelig
varen, svare på mails indenfor 12 timer, hvilket cliche ikke gjorde ( 6
Dage )

Mvh

Falk

Fra : Reset

Dato : 02-10-03 06:19

"Falk" skrev d. 27-08-03 15:31 dette indlæg :

> [...]
>
> Mvh
>
> Falk
>
> Kan se du har fået ny host-Ville ellers gerne ha`anbefalet enavn som
en stabil og hjælpsom host-men anyway - held og lykke med surftown.
mvh reset

http://www.kandu.dk/