Blækpatroner
Fra : GiWeo

Dato : 23-08-03 16:47

Hejsa

Hvor køber man de billigste blækpatroner via Nettet - de skal selvf.
virke

HP printer

--

Lars Engelhardt - webmaster@linkssiden.dk
Din startside: http://www.linkssiden.dk ??

Fra : KsNa

Dato : 23-08-03 18:09

"GiWeo" <giweo@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Hvor køber man de billigste blækpatroner via Nettet - de skal selvf.
> virke
>
> HP printer

Jeg bruger www.inkclub.com og køber originale HP blækpatroner, leveres
direkte i postkassen på max 2 dage, med GIRO-kort vedlagt.

Mvh.
Kim

Fra : land

Dato : 23-08-03 18:52

www.trykspar.dk

Fra : Per Juul Larsen

Dato : 23-08-03 20:57

Fakta har Refill (3 x 20ml) til printere!! 50kr
fungerer fint.
mvh pjl

Fra : René Nielsen

Dato : 23-08-03 22:30

Jeg har kigget på begge link...
Og må konstatere, at det kan absolut IKKE svare sig. Jeg har dårlige
erfaringer med "kombatible" og kopi patroner...
En original HP nr. 17 kan fåes for 299,- i ComputerCity... Og hvad
genopfyldning angår, har jeg følgende bemærkninger. Første gang med farve
patronen er det helt fint... Kun meget lidt lysere, anden gang er det alt
for lyst... For den sorte, har jeg kun gode erfaringer... Sagt på anden
måde, så gen-fylder jeg kun min farve én gang, og den sorte 5-6 gange. Min
printer er en HP 840C.
MVH: René
(A+)

Fra : Ove Kristensen

Dato : 24-08-03 02:28

Hej !

De problemer med lysere farver har jeg ikke, men jeg køber også min refill
hos Don Inkjet i Køge, og de har bare produkter der er i orden og samtidig
er billige, og nej, jeg ejer ikke noget af firmaet

Med venlig hilsen
fra
OveK.

Fra : GiWeo

Dato : 25-08-03 17:53

Hejsa

>www.trykspar.dk

Nej tak - kun 1 ud af ca 4 patroner virker efter hensigten !!!!

Fra : h.r.

Dato : 23-08-03 20:55

> [...]
> Hejsa
>
> Hvor køber man de billigste blækpatroner via Nettet - de skal selvf.

jeg prøvede at genfylde mine og det var nemt og det virker

købte det hos refillshoppen >