MS Windows
briani 27239
MP9 eller MP9XP
Fra : Jensen

Dato : 23-08-03 16:43

Fra et datablads CD kan jeg installere MS Mediaplayer 9 eller MS
Mediaplayer 9xp. Jeg kører selv Windows XP home. Hvilken forskel er
der på de to programmmer? Har i forvejen MP8. Skal jeg gå op til
version?
Og nu vi er ved det.Jeg har forsøgt at fange noget radio, men hidtil
forgæves Hvad skal jeg gøre? Jeg bruger Zonealarm.
Venligst Jørgen Jensen.

Fra : Edmund

Dato : 23-08-03 21:31

Jensen skrev:

> Fra et datablads CD kan jeg installere MS Mediaplayer 9 eller MS
> Mediaplayer 9xp. Jeg kører selv Windows XP home. Hvilken forskel er
> der på de to programmmer?

MS Mediaplayer 9 må være (til Windows 98 SE, Me og 2000)
og Mediaplayer 9xp til XP home og XP pro.

Se http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/download/default.asp

Husk at aktivere systemgendannelse hvis du vil af med den igen
http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/da/9series/player/readme.asp

Har i forvejen MP8. Skal jeg gå op til
> version?

Den eneste fordel jeg kender ved MP9 er at den kan afspille SVCD i den
rigtige størrelse, hvis man altså har installeret det rette mpeg2
codecs.

Jeg bryder mig ikke om MP9´s måde at fade til fuld skærm på.

--
Mvh Edmund

Fra : Jensen

Dato : 24-08-03 16:56

> [...]
>codecs.
>
>Jeg bryder mig ikke om MP9´s måde at fade til fuld skærm på.
Kære Edmund.
Tak for huirtigt svar. Jeg tror jeg holder mig til version 8. Men kan
du fortælle, hvordan jeg får den til at hente radio hjem?
Venligst Jørgen.

Fra : Edmund

Dato : 24-08-03 18:41

Jensen skrev:

> Tak for huirtigt svar. Jeg tror jeg holder mig til version 8. Men kan
> du fortælle, hvordan jeg får den til at hente radio hjem?

Det har jeg nu ikke meget forstand på, men hvor vil du hente radio fra,
så skal jeg gøre et forsøg, jeg kan hurtigt skifte mellem MP8 og 9

Hvad med XP´s egen firewall, kan det være den der driller.
--
Mvh Edmund