Åbne .pdf filer i IE...
Fra : Svend Emil

Dato : 23-08-03 16:21

Hej !

Jeg har som sagt et problem med at åbne .pdf filer i IE.
Der kommer bare den "kendte" røde kryds !
Jeg har Acrobat Reader og det hele...

Skal jeg indstille noget i IE, for at det kommer til at virke ?
(jeg kan godt downloade filerne, og derefter åbne dem i AR)
--
--- Svend Emil (o: ---

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 23-08-03 16:27

"Svend Emil" <svendemil@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Skal jeg indstille noget i IE, for at det kommer til at virke ?
> (jeg kan godt downloade filerne, og derefter åbne dem i AR)

Nej, det er i Acrobat Reader der skal ændres indstillinger, kan ikke huske hvor

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/

Fra : Svend Emil

Dato : 23-08-03 16:42

"Soeren Nielsen" <soeren_nielsen_dk_scn@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Svend Emil" <svendemil@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Nej, det er i Acrobat Reader der skal ændres indstillinger, kan ikke huske
hvor

Ok, mange tak alligevel...

Har lige været inde og pille ved indstillingerne i AR.
Nu kommer der et "hente-vindue" frem når jeg aktivere .pdf'er, og så kan jeg
bare vælge åbn, og filen åbnes i separat vindue.

Mange tak for ledetråden.
--
--- Svend Emil (o: ---