MS Windows
briani 27239
Windows licenskode hvor
Fra : Niels Solskin

Dato : 23-08-03 14:24

Hej

Jeg har en maskine, der kører Win 98 se, overvejer at genindlæse
Win98, hvor ser jeg licenskoden udover på licenshæftet, som jeg ikke kan
finde...????

Kan jeg ikke gå ind i registreringsbasen og finde det et eller andet
sted ??

Bedste hilsner

Niels

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 23-08-03 15:30

"Niels Solskin" <solskin@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> finde...????
>
> Kan jeg ikke gå ind i registreringsbasen og finde det et eller andet

Hej Niels
Download Aida32 kør dette og læs under Operativ System her kan du læse både
ejer Produkt ID samt Produkt nøgle
--
Med Venlig Hilsen
Paul Østerby Sørensen

Fra : Claus Tersgov

Dato : 23-08-03 15:38

> [...]

> finde...????
>
> Kan jeg ikke gå ind i registreringsbasen og finde det et eller andet

Jo, det er noget med localmachine, microsoft og så et eller andet. Prøv at
søge på licens eller bedre Key...

Claus

Fra : 3066@c.dk

Dato : 24-08-03 04:28

Hvis intet af dette hjælper, så prøv kontrolpanel der står din code under
system,ellers må du downloade www.serial 2000.com ,og så hente den i dette
program.

mvh. u3066

Fra : Gert Søgaard Jensen

Dato : 24-08-03 09:59

On Sat, 23 Aug 2003 13:24:22 +0000 (UTC), "Niels Solskin"
<solskin@oncable.dk> wrote:

> [...]
>finde...????
>
>Kan jeg ikke gå ind i registreringsbasen og finde det et eller andet

Måske kan programmet Keyfinder 1.41 hjælpe.
Hent det her (gratis):

http://www.magicaljellybean.com/keyfinder.shtml

--
<fjern to fra email-adressen>