MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Er min CPU i stykker, eller hvad??
Fra : Hans Jørgensen

Dato : 23-08-03 14:19

Hej alle, jeg håber det er den rigtige NG.
I forbindelse med at det var meget varmt kunne jeg ikke
starte min PC op, den den kom ikke længere end der hvor der står at cpu'en
starter op, men efter et stykke tid startede den op igen. Jeg gav varmen
skylden, men nu hvor det ikke er varmt længere har den lavet samme nummer.
Er det min pcu der er ved gå i stykker eller hvad??. Det er stadig under
garantien,
Ps. Det er en Medion pc med intel (R) pentium (R) 4 CPU 266 Ghz
På forhånd tak for hjælpen.
Hans

Fra : lasse \(8900\)

Dato : 23-08-03 16:23

"Hans Jørgensen" <cypern.h@superliga.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Det er det ikke , prøv dk.edb.hardware
--
Lasse (8900)

You´ll never walk alone

Fra : Leo E

Dato : 23-08-03 17:56

"Hans Jørgensen" <cypern.h@superliga.dk> wrote in message news:<bi7pl7$17o1$1@news.cybercity.dk>...
> [...]
> garantien,
> Ps. Det er en Medion pc med intel (R) pentium (R) 4 CPU 266 Ghz
Prøv lige at tjekke med en cpu-cooler http://www.podien.onlinehome.de/
Leo

Fra : xXx www.1902.dk xXx

Dato : 24-08-03 00:43

Hans Jørgensen wrote:
> Ps. Det er en Medion pc med intel (R) pentium (R) 4 CPU 266 Ghz

Hmm kan godt være varmen der skal noget af en køler til at køle en 266 GHz -
sorry kunne ikke lade være

--
<><><><><><><><><>
Med venlig hilsen

Fra : 3066@c.dk

Dato : 24-08-03 04:47

Godt nok er du i den forkerte gr.men jeg vil dog lige prøve at hjælpe
dig.Det er næsten med sikkerhed ikke din køler der for lille, der er solgt
så mange Medion og alle eller de fleste har været glad for dem og jeg har
ikke set nogen har omtalt for lille køler! jeg ville først prøve, at se om
alt hardware sidder fast pci holderne,det er somregel der problemerne
opstår og så selvfølgelig kan en hed dag spille ind,er det det,så tag
sidedækslerne af? så er varme problemmet væk.
PS: har du haft din cpu af så husk lige, at se om der er
pasta på og tryk så køler fast på cpu.
mvh. u3066

Fra : Hans Jørgensen

Dato : 26-08-03 01:00

<3066@c.dk> skrev i en meddelelse
> Godt nok er du i den forkerte gr.men jeg vil dog lige prøve at hjælpe
> PS: har du haft din cpu af så husk lige, at se om der
> [...]

Tak for hjælpen.
De ting du nævner er jeg igang med at prøve nu. Jeg har ikke haft nogle
problemer de sidste dage.
Der var ellers en som fortalte mig at det var bedre at beholde siderne på,
så ville varmen blive "trukket"
ud.
Hans.